Lancia je nesumnjivo marka bogate povijesne baštine iz čijih su tvorničkih hala desetljećima, još od davne 1906. godine, stizali tehnički vrlo napredni i mnogi, sad već legendarni modeli. Premda već godinama marka nejasne vizije razvoja grca u problemima pod skutama Fiata, posljednji pokušaj da se nešto napravi u okviru strateške globalne alijanse Fiata i Chryslera dovela je do toga da se od 2011. većina novih modela u Europi prodaju kao Chrysleri sa značkom Lancije.
Ovaj za fanove bizaran preokret, za čelnike Fiata očigledno je ekonomski opravdan, no nikako se ne sviđa najzagriženijim ljubiteljima Lancije diljem svijeta koji su na Facebooku iz protesta osnovali grupu “Da Lanciji, ne Marchionneu” (facebook.com/sialancia). Na taj jedan, zapravo vrlo šaljiv način šalju očajničku poruku prvom čovjeku Fiata da ipak posluša glas naroda i odustane od politike da novi modeli legendarne Lancije budu tek klonovi Chryslerovih modela. No globalizacija čini svoje…
Stranica fanova Lancije iz cijelog svijeta koji “žele spasiti marku od ubojitih planova Marchionnea”, kako piše u opisu grupe osnovane ove godine ima 3400 sviđanja, a pokret je također prisutan i na Twitteru, pod sugestivnim nazivom @occupylancia. Sve to popraćeno je šaljivim fotografijama o tome u kojem smjeru po njihovom mišljenu Lancia danas vozi.
Pogledajte galeriju
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....