Prema izvješćima iz Italije, Ferrari je zatrpan narudžbama za svoj crossover Purosangue vrijedan 390.000 eura (2,9 milijuna kuna) i mogao bi biti prisiljen zatvoriti knjigu narudžbi.
Za razliku od konkurentskih luksuznih marki čiji SUV-ovi često čine lavovski udio u njihovoj prodaji, Ferrari je odlučio ograničiti proizvodnju svog prvog crossovera na ne više od 20 posto godišnje proizvodnje, kako bi zadržao ekskluzivnost.
Čak i pod pretpostavkom da će Ferrarijeva ukupna proizvodnja svih modela narasti na 15.000 s dodatkom nove linije modela, to još uvijek iznosi samo 3.000 automobila godišnje. A to možda nije ni blizu dovoljno da se održi korak s potražnjom.
"Riskiramo da nećemo moći zadovoljiti potražnju i možda ćemo vrlo brzo morati zatvoriti prijem narudžbi", rekao je Ferrarijev glavni komercijalni i marketinški direktor, Enrico Galliera uoči globalne premijere modela 13. rujna.
Purosangue koristi atmosferski V12 ispod haube, što je značajka koju niti jedan konkurent usmjeren na performanse ne nudi, što je možda i objašnjenje navale prednarudžbi. Galliera tvrdi da je interes "eksplodirao" kada je tvrtka objavila da će Purosangue koristiti V12.
Ferrari će vjerojatno kasnije dodati hibridne modele manjeg kapaciteta, posuđujući ili hibridni V8 pogonski sklop od SF90 ili elektrificirani V6 motor od 296 GTB-a, čiji bi kapacitet od 3,0 litre pomogao u izbjegavanju velikih poreza nametnutih velikim motorima u Kini gdje model će vjerojatno biti vrlo popularan.
Ipak, V12 u Purosangueu vjerojatno će biti veliki faktor u uvjeravanju postojećih nepokolebljivih vlasnika Ferrarija da je Purosangue vrijedan nositi Ferrarijevu značku. Ferrari kaže da će dati prednost isporuci sadašnjim vlasnicima u odnosu na kupce koji su novi u marki.
“Svaki vlasnik Ferrarija želi imati Purosangue i moramo ih nagraditi, jer su oni ti koji su učinili Ferrari onim što je danas,” rekao je Galliera za Automotive News Europe.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....