Sportski Porsche 914 sa središnje postavljenim motorom koji su zajedno razvili Porsche i Volkswagen kasnih 1960-ih sada je stigao moderniziran i s opsežnim vizualnim i mehaničkim izmjenama, što je iznenađenje s obzirom na to da je 911 već godinama najpopularniji model za restomod.
No u britanskoj tvrtki Fifteen Eleven Design tako ne misle i za restomod su odabrali model koji se oduvijek smatra "autsajderom" iz Stuttgarta za njihov projekt. Ekipa je tako transformirala Porsche 914 sa središnjim motorom iz 1969. u poželjan sportski automobil, sada s moderniziranom karoserijom od ugljičnih vlakana, s dorađenim ovjesom i ugradnom motora iz novog Porschea Caymana S.
Projekt Porsche 914 restomod najavili su još 2021. i sada je konačno spreman za kupce.
Kao što vidite na fotografijama, vanjski izgled ostaje vjeran originalu iako je karoserija sada izrađena od karbonskih vlakana sa širim blatobranima koji pokrivaju 18-inčne Fuchs kotače s gumama Michelin Pilot Sport 2.
Moderni 914 je također dobio redizajnirani branik s većim usisnicima zraka, nova prednja LED svjetla koja zamjenjuju nekadašnja "pop-up" svjetla, novi poklopac motora i stražnji "duck tail" spojler.
Unutrašnjost je nadograđena kožnim presvlakama, Recaro sportskim sjedalima i drvenom ručicom mjenjača. Naravno, svaki 914 Restomod Fifteen Eleven Design može se personalizirati posebnom bojom i ukrasima.
Pogon: snaga dolazi iz modernog 3,8-litrenog boxera šestaka iz modela 987 Cayman S. Motor smješten središnje je dobio tuning u vidu kovanih klipova i Life Racing ECU jedinice, što mu osigurava oko 400 KS, a snaga se prenosi na stražnju osovinu putem 6-stupanjskog ručnog mjenjača. Za usporedbu, originalni 914 imao je 6-cilindarski dvolitraš od 110 KS u svom najsnažnijem izdanju.
Izvorna karoserija starog 914 sada se oslanja na cjevastu šasiju i nove nosače ovjesa koji je preuzet od Porschea Caymana i kombiniran s Reigerovim podesivim amortizerima. Kočnice su značajno unaprijeđene kako bi podnijele dodatnu snagu, a riječ je o četveroklipnim Brembo čeljustima. Ostale izmjene uključuju fly-by-wire "leptir za gas" i ispušni sustav od nehrđajućeg čelika.
Inače, Fifteen Eleven Design je ogranak WRC momčadi Mellors Elliot Motorsport s 12 WRC naslova, a tvrtka već prima narudžbe za njihov Porsche 914 Restomod koji je dostupan s volanom na desnoj ili lijevoj strani. Kao što se i očekivalo, moderni 914 dolazi s cijenom od 400.000 eura!
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....