PREMIJERA

Fotke s Jadranske magistrale: Ništa struja, samo benzin, V8 u Porscheu Cayenne GTS ispucava 500 KS

SUV na raketno pogon: Cayenneu GTS sada do 100 km/h treba 4,4 sekunde, a najveća brzina je 275 km/h

Porsche Cayenne GTS

 Porsche Press

Porsche je redizajnirao Cayenne GTS, a najvažnija promjena je motor koji sada razvija više snage i troši manje goriva. V8 obujma četiri litre sada ima okruglih 500 KS, što je 40 KS više nego kod izravnog prethodnika. Maksimalni okretni moment sada iznosi 660 Nm te je za 40 Nm veći.

image

Porsche Cayenne GTS

Porsche Press

Poboljšanim voznim performansama trebao bi pridonijeti i optimizirani 8-stupanjski automatski mjenjač, ​​koji bi sada trebao zablistati u modovima Sport i Sport Plus s "osjetno" kraćim vremenima reakcije i bržim prebacivanjem stupnjeva prijenosa. Zbog svega toga sportskom SUV-u sada do 100 km/h treba 4,4 sekunde, a najveća brzina je 275 km/h. Prethodniku je za sprint bilo potrebno 4,8 sekundi, a maksimalna brzina mu je bila 270 km/h.

image

Porsche Cayenne GTS

Porsche Press

Svatko tko se često vozi na trkaćoj stazi ili zavojitim planinskim cestama razveselit će se činjenicom da kućište pogona na sve kotače sada ima neovisni krug vodenog hlađenja, što bi trebalo poboljšati dugoročnu izdržljivost ovog auta pod velikim opterećenjem. GTS preuzima tu tehnologiju iz Turbo GT modela.

image

Porsche Cayenne GTS

Porsche Press

Iz ovog modela dolaze i prednji zakretni ležajevi, koji povećavaju negativni nagib kotača za 0,58 stupnjeva u usporedbi s drugim modelima Cayenne i čine upravljanje znatno izravnijim.

image

Porsche Cayenne GTS

Porsche Press

Zračni ovjes specifičan je za GT, a ima nove amortizere s dva ventila, spušten je za 10 milimetara, a tu su i aktivna kontrola amortizera (PASM) te Torque Vectoring Plus (PTV Plus) kao serijska oprema.

image

Porsche Cayenne GTS

Porsche Press

Vizualno, tradicionalno možete prepoznati Porsche GTS model po standardnom Sport Design paketu. Novosti u redizajnu su i pragovi, umeci u prednjem dijelu, trake bočnih prozora i produžeci lukova kotača koji su sada u crnoj boji visokog sjaja. Na ranijim GTS modelima neki od ovih dijelova karoserije bili su obojeni u boju vozila. Završne cijevi sportskog ispušnog sustava, koje su na prethodnom modelu bile crne, sada su tamno brončane. Tu su i novi 21-inčni naplatci obojeni u antracit sivu u RS Spyder dizajnu.

image

Porsche Cayenne GTS

Porsche Press

U unutrašnjosti, GTS standardno dolazi s grijanim GT sportskim upravljačem. Kao i uvijek, tu su i velike količine Race-Texa. Ova tkanina nalik antilopu prekriva krovnu oblogu, naslone za ruke i ploče vrata kao i središnje dijelove sportskih sjedala podesivih u osam smjerova. Njihovi dodatno podignuti bočni oslonci namijenjeni su pružanju još veće bočne potpore u zavojima.

image

Porsche Cayenne GTS

Porsche Press

Fotografiranje za službene fotografije novog Porschea obavljeno je u Hrvatskoj, većinom na sjevernom dijelu Jadranske magistrale. Cijene za Hrvatsku još nisu objavljene, a onaj tko želi voziti Cayenne GTS morat će u Njemačkoj izdvojiti najmanje 138.000 eura. Coupe je 3700 eura skuplji. Isporuke u Europi počet će u ljeto 2024.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
02. studeni 2024 03:40