Tri godine nakon konceptnog Range Rover Evoquea u kabrio verziji, britanski Land Rover predstavio je konačnu, serijsku varijantu gotovo dvije tone teškog SUV-a u toplesu. Zahvaljujući odličnoj reakciji javnosti, projekt prvog luksuznog SUV-a bez krova dobio je zeleno svjetlo za proizvodnju već nakon ženevske premijere 2012. godine, a kao što su tada i obećali čelnici kompanije, serijska verzija ostala je identična konceptu.
Kabriolet za sva godišnja doba ima mekani, platneni krov koji se pomoću električnog prekidača spušta za 18 sekundi i diže za 21 sekundu, a cijeli proces moguće je obaviti pri brzini do 48 km/h. Uz 13 boja karoserije, Evoque kabrio nudi i najnovije sigurnosne i multimedijske novotarije poput InControl TouchPro infotaiment sustava na 10.2-inčnom ekranu koji pruža potpunu integraciju telefona u kabinu i zaštitnog roll-bar sustava koji se u slučaju prevrtanja aktivira za 90 milisekundi. Ispod prednjeg poklopca kupci će moći birati između TD4 dizelaša sa 150 i 180 KS te dvolitrenog Si4 turbobenzinca sa 240 KS koji dolazi u kombinaciji s 4X4 pogonom i 9-brzinskim automatikom.
Za razliku od konkurenata u ovoj klasi koji nemaju hrabrosti svoje koncepte pretvoriti u stvarnost (osim Nissan Murana Cabrio za američko tržište), Land Rover želi dokazati da luksuzni SUV modeli u toplesu ne služe samo za bildanje imidža kompanije već da imaju publiku i mogu zadovoljiti financijsku stranu priče. Godišnja prodaja Evoquea iznosi 130.000 primjeraka, a verzija bez krova trebala bi činiti 15 posto. Najavljena cijena osnovnog modela je 50.000 eura.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....