Nakon gotovo 10 godina čekanja, četvrta generacija Jeepa Wranglera napokon je predstavljena. Objavljene su slike i specifikacije, a premijera za javnost bit će večeras na Salonu automobila u Los Angelesu. "Dizajniranje Wranglera usporedio bih s Halleyjevim kometom- ne događa se baš često", riječi su glavnog dizajnera FCA grupe Ralpha Gillesa. Kao što se može vidjeti sa slika, promjene pritom nisu drastične. Osnovna linija ostala je ista, a iz Jeepa ističu kako je zbog upotrebe lakih materijala ali i novog ovjesa novi Wrangler lakši za 90 kg. Što se vizualnih promjena tiče, ističu se novi odbojnici a najveća promjena na vanjskom dizajnu su nova LED svjetla koje pridonose modernijem nastupu. Prema riječima proizvođača, uspjeli su poboljšati preglednost ali i aerodinamičnost.
Foto: Jeep
U unutrašnjosti su također ostale poznate linije, a najveća novost je novi središnji zaslon osjetljiv na dodir koji dolazi u veličinama od 5, 7 ili 8,5 inča, a uparen je sa Uconnect infotainment sustavom. Ipak, vlasnicima sam izgled unutrašnjosti vjerojatno neće biti toliko važan, već će ih zanimati sposobnosti na terenu. Za pogon je zadužen poznati 3,6-litreni V6 koji razvija 285 KS, a može biti uparen sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem ili 8-stupanjskom automatikom. Drugi motor koji će biti u ponudi bit će 2,0-litreni turbobenzinac snage 268 KS. Spominje se kako će u budućnosti biti dostupan i 3,0-litreni dizelaš.
Kao i dosad, Wrangler će se nuditi u različitim verzijama. Prije svega, kupci mogu odabrati žele li samo prednji pogon ili pogon na sve kotače. Zatim biraju između verzije s tvrdim ili platnenim krovom. Uz to, novi Wrangler dolazi u varijanti s dvoja ili četvora vrata. Ovisno o preferencijama, na raspolaganju kupcima stoje verzije Sport, Sport S, Sahara te vrh ponude Rubicon za kojeg će se odlučiti oni koji žele s lakoćom savladati neprohodan teren. U Jeepu su ovaj put mislili i na sve one koji žele personalizirati svoj terenac, pa se tako već na startu prodaje nudi 200 službenih "aftermarket" dijelova koji se mogu ugraditi na Wranglera.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....