Na domaće tržište stigla je osvježena verzije Kijinog modela Sportage koja uz nešto izmijenjen dizajn donosi novu tehnologiju, sigurnosne sustave te učinkovite motore koji ispunjavaju nove emisijske standarde. Modifikacije su doživjele i izvedbe GT Line. Novi napredni "EcoDynamics+" 48-voltni blagi hibridni dizel je prvi motor koji Kia predstavlja kao dio svoje globalne strategije elektrifikacije motorne ponude. Kia je tako između ostalog postala prvi proizvođač koji u svojoj gami modela nudi tehnologije hibrida, plug-in hibrida, električnog pogona i 48-voltnoga blagoga hibrida.
Što se tiče samog dizajna, izmijenjen je prednji odbojnik s novim svjetlima za maglu i novim sjajnim crnim ili kromiranim kućištem koje se proteže do donjeg otvora za ulazak zraka. Sportage je sada raspoloživ s evoluiranom maskom motora (crna mat ili sjajna) koja podsjeća na tigrov nos. Nova puna LED prednja svjetla, LED dnevna svjeta u obliku 4 točke i redizajniranim svjetla za maglu pružaju maksimalnu vidljivost i povećavaju prepoznatljivost vozila.
Sportage sada nudi širok izbor motora – između ostalog tu su već spomenuti Kijin novi ‘EcoDynamics+’ 2,0-litreni blagi hibrid s oznakom ‘R’ i Kijin novi 1,6-litreni ‘U3’ dizelski motor.
U Kiji sitiču kako su spomenuti blagi hibrid EcoDynamics+ razvili s namjenom pružanja veće učinkovitosti motora s unutarnjim izgaranjem koji neprimjetno koristi električnu energiju. Kod Sportagea ovaj hibridni sustav snage 0,44 kWh pomoću 48-voltne litij-ionske baterije zadužen je za polazak i ubrzanje.
Motornu ponudu obogatio novi 1,6-litreni motor ‘U3’ koji mijenja postojeći 1,7-litreni CRDi. Novi 1,6-litreni dizel dolazi u verzijama sa 115 ili 136 KS (u kojoj se nudi pogon na sve kotače i 7-stupanjski automatik s dvije spojke).
Benzinska ponuda ostaje nepromijenjena. Kupci mogu birati između dva motora. 1.6 T-GDi ima maksimalnu snagu od 177 KS i 265 Nm okretnog momenta, dok atmosferski 1.6 GDi motor snage 132 KS ima 161 Nm okretnog momenta, dok emisije CO2 iznose 159 g/km. Oba benzinska motora sada su opremljena novim filterom čvrstih čestica koji smanjuje štetne emisije i omogućava zadovoljavanje emisijskog standarda Euro 6d TEMP. Sve izvedbe s T-GDi motorom raspoložive su s prednjim ili 4x4 pogonom te 7-stupanjskim mjenjačem s dvostrukim kvačilom (samo kod 4x4 pogona).
Što se tiče samih cijena, one kreću od 193.990 kuna koliko treba izdvojiti za dizelaša sa 115 KS u LX Active izvedbi s ručnim mjenjačem i prednjim pogonom. Tko želi benzinca, cijene kreću od 205.990 kuna koliko stoji benzinac s atmosferskim 1.6 GDi motorom snage 132 KS u opremi LX Edition.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....