Krajem 1980-ih Audi je krenuo "all in" u premium segment u boj s Mercedesom S-klase i BMW-om Serije 7.
U Ingolstadtu su znali da ih čeka velik i težak posao kako bi postali dijelom vrha njemačke autoindustrije te kako bi se Audi počeo percipirati kao plemeniti brand. Gledajući iz današnje perspektive- uspjeli su.
Audi je danas marka koja plijeni sportsko luksuznim modelima s čuvenim Quattro pogonom koji se godinama brusio na relijima, no od nekud je trebalo krenuti u visoku klasu gdje ima mjesta samo za najbolje.
Tako je 1988. predstavljen "rastegnuti" Audi 200 u koji je bio ubačen V8 stroj i to atmosferski 3,6-litreni V8 od 250 KS i 340 Nm uparen s 4-stupanjskom automatikom.
Bio je to prvi Audi visoke klase, prvi Audi s V8 motorom, te prvi Quattro Audi uparen s automatskim mjenjačem.
Zanimljivo, ova gotovo 5-metarska limuzina kalila se u tada popularnom DTM-u gdje je na stazu dolazio i s preko 450 KS što je stvarno kuriozitet.
Što se tiče serijskog Audija V8 koji je bio prava pojava i na našim cestama ranih 1990-ih ako se netko još sjeća, krajem 1991. godine dobiva poznati 4,2-litreni V8 stroj od 280 KS i 400 Nm koji je stizao sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem ili 4-stupanjskom automatikom.
Bila je to uvertira za prvi aluminijski Audi A8 koji je stigao 1994. godine, a od 1988. do 1993. s traka je sišlo malo više od 21.000 Audija V8.
I kod nas danas ima štovatelja prvog luksuznog Audija s V8 motorom koji imaju sjajne primjerke, no ono što je na prodaju oglasio nizozemski trgovac Bourguignon je doista kuriozitet prve kategorije.
Naime za 74.950 eura ponuđen je Audi V8 iz 1990. godine, doslovno nov, s prijeđenih tek 218 kilometara u 30 godina!
U opisu stoji kako je automobil kod vlasnika u Belgiji prešao tek 157 kilometara, a od kad je prodan 2016. godine "natukao" je još 61 kilometar.
Audi V8 3.6 biserno bijele boje s crnim kožnim interijerom i sjedalima te dodacima od drveta na konzoli i vratima ima automatik s 4 brzine te bogatu opremu poput ABS kočnica, električnih sjedala s memorijom, grijanja sjedala i još mnogo toga...
Stvarno rijetka prilika za fanove, a vi nam napišite, traže li nizozemski trgovac previše ili je cijena možda ipak realna...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....