Premda je prvi Subaruov crossover gabaritima identičan BMW-u X1, njegovi rivali na tržištu neće biti modeli iz premium segmenta, poput Audija Q3, već su Japanci svoje nišane usmjerili prema Hyundaiju ix35, Mitusubishiju ASX te Nissanovu Qashqaiju.
Budući da su vizualna rješenja Subaruovih modela u pravilu bila u sjeni vrhunskih motora i performansi, susret uživo s XV-om bio je ugodno iznenađenje. Japanski crossover, naime, izvana djeluje vrlo privlačno, a povišena karoserija dodatno naglašava njegov sportski imidž. Za razliku od vanjštine koja na prvi pogled nekome može djelovati neobično, o unutrašnjosti se nema što raspravljati. Korištenje kvalitetnih materijala, funkcionalnost, komfor i udobnost u vožnji stvarani su po već poznatim Subaruovim kriterijima.
Kada stigne na hrvatsko tržište početkom sljedeće godine, Subaru XV će kupcima nuditi tri motora, jedan dizelski i dva benzinska. Novorazvijeni 1,6-litreni bokser benzinac razvija 114 KS, snažniji je dvolitreni sa 150, dok jedini dizelski u ponudi razvija 147 KS i 350 Nm okretnog momenta.
Navedeni motori nude se s dva ručna mjenjača s pet odnosno šest brzina, a ljubitelji automatika u ponudi imaju odličan CVT mjenjač koji je dostupan isključivo u benzinskim varijantama. Svi bokser motori pružaju zavidne performanse, u što smo se uvjerili na predstavljanju u Firenzi, no bez obzira na snagu i štedljivost dizelske opcije (5.2L/100km), naša preporuka je novi benzinac sa 114 KS s ručnim mjenjačem i pogonom na sve kotače koji će sigurno biti najčešći izbor kupaca. Subaru u svim izvedbama nudi Start&Stop sustav, a iako taj sustav nije nikakva novost, u modelu XV on je doveden gotovo do savršenstva.
Još nije definirana cijena Subaruova noviteta za hrvatsko tržište, no prema najavi domaćeg zastupnika za osnovnu izvedbu modela XV trebat će izdvojiti oko 190.000 kuna.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....