Konačno, u serijskoj izvedbi. Svega 1100 kg teškog konkurenta Alfe Romeo 4C i Porschea 718 Caymana pogoni 1,8-litreni turbobenzinac od 250 KS i 320 Nm, a snaga se na stražnje kotače prenosi pomoću 7-stupanjske automatike s dvostrukom spojkom. Unutrašnjost je presvučena finom kožom, prednja armatura s detaljima od aluminija i karbona nije se mijenjala u odnosu na koncept, a sjedi se u sportskim školjkama.
Foto: Alpine A110
Do 100 km/h stiže se za 4,5 sekundi. Prilikom razvoja sve je podređeno težini automobila, pa tako primjerice spomenuta sportka školjka u kojoj se sjedi teži tek 13 kg. Neki će zamjeriti što dolazi isključivo sa spomenutim automataskim mjenačem, međutim za užitak u vožnji alpskim zavojitim cestama moguće u potpunosti isključiti elektroniku. Prava šteta što se neće prodavati u Hrvatskoj...
Ovdje možete pogledati razgovor Youtubera Mr. JWW s glavnim razvojnim inženjerom nove Alpine A110 Davidom Twohigom:
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....