Prošle godine na salonu automobila u Ženevi Peugeot je predstavio konceptni 508 u sportskom izdanju, a sada je napokon došao red na serijsku izvedbu. I ona je pritom impresivna te pokazuje u kojem smjeru francuski proizvođač korača kada su u pitanju sportski modeli. Službenog naziva 508 PSE, ovu limuzinu pogoni hibrid koji koristi kombinaciju 1,6-litrenog turbaka i dva elektro motora, ukupne snage 360 KS. Riječ je dakle o najsnažnijem serijskom Peugeotu ikada, a snaga se putem 8-stupanjskog automatskog mjenjača prenosi na sve kotače.
Brojke? Sprint do stotke traje tek 5,2 sekunde, dok od 80 do 119 km/h automobil juri za tek 3 sekunde prema navodima proizvođača. Maksimalna brzina ograničena je na 250 km/h. Brojke vezane uz potrošnju još su impresivnije - pa tako prema WLTP ciklusu automobil troši tek 2 litre na 100 km, a uz to ima emisiju CO2 od tek 46g/km. Iako će potrošnja u stvarnosti vjerojatno biti nešto veća, brojke će i dalje biti impresivne za model spomenute snage. Uz to, niska emisija CO2 je odlična zbog toga što na našem tržištu PPMV koji se obračunava prema emisiji CO2 neće biti visok, kao što je to slučaj kod ostalih sportskih modela.
Vozaču na raspolaganju stoji 5 načina vožnje, a u potpuno električnom načinu automobil može voziti čak 52 kilometra. Vizualno automobil izgleda puno agresivnije od obične izvedbe, a nude se tri različite boje sa zelenim dodacima. Za potpuni dojam tu su 20-inčni naplaci upareni sa Michelin Pilot Sport 4S gumama.
U unutrašnjosti dobro poznata priča - ispred vozača nalazi se mali sportski upravljač te digitalni i-cockpit sa različitim prikazima.
Ovaj model koji otvara novo poglavlje marke proizvodit će se u Francuskoj, a uskoro bi trebalo biti poznato više detalja vezanih uz samu cijenu i dolazak na tržište.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....