Honda je konačno otkrila sve tajne dugo očekivanog, novog Civica Type R. Automobil je službeno predstavljen prije malo više od mjesec dana, a sada su objavljene i njegove specifikacije za američko tržište.
Nova generacija bit će 9 KS snažnija od prethodnika koji se nudio na tržištu SAD-a. To je 1 KS slabije o “stare” europske verzije, no očekuje se da će i ona, kad stigne, biti snažnija i razvijati oko 330 KS.
I u novoj generaciji za pogon će služiti Hondin 2-litreni turbomotor koji u novom Type-R-u razvija 319 KS. Automobil koji još uvijek drži rekord kruga na Nürburgringu postao je još potentniji, barem što se snage tiče.
Povećan je i maksimalni okretni moment, s 400 Nm na 420 čime je novi Type-R postao najmoćniji Hondin kompakt koji se ikada nudio na tržištu SAD-a.
Honda je posebno poradila na turbopunjaču i načinu ka koji on pomaže prilikom razvoja snage. Snaga i moment su sada raspoloživi na širem području okretaja što motor čini iskoristivijim u svakodnevnom životu, ali i kada poželite pojuriti.
Mislili su i na izdržljivost automobila prilikom dužeg korištenja pod maksimalnim opterećenjem, primjerice na trkaćoj stazi. Iz tog razloga su povećani otvori na maski, te je građen veći hladnjak.
Modificiran je i 6-brzinski ručni mjenjač kako bi se bolje “povezalo vozača s automobilom”. Promjene brzina su sada izravnije, a hod mjenjača još kraći.
Za 3,5 centimetara veći međuosovinski razmak omogućuje Civicu uglađeniju vožnju i veću stabilnost u svim situacijama. Proširen je i osovinski razmak kotača, za 1,9 (straga) i 2,5 centimetara (sprijeda). Osjetno su modificirani ovjes i kočnice.
Čitav automobil je postao 2 cm duži, 1,2 cm niži i 1,5 cm širi što bi trebalo dodatno poboljšali vozne osobine. Naplatci imaju promjer od 19 cola, a gume su 2 cm šire.
Novi Civis Type-R na prvu izgleda još moćnije, a njegova europska verzija bi nas mogla još više oduševiti.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....