Brend Aito je zajedničko kinesko ulaganje Huaweija i proizvođača automobila Seresa koji stoje iza SUV-a sa šest sjedala pod nazivom M9. Elektrčni model dolazi prepun pametnih značajki, uključujući najnoviju Huaweijevu tehnologiju, mnoštvo zaslona i dva projektora koji mogu ponuditi kino iskustvo unutar i izvan vozila.
Aito M9 je veliki SUV s modernim stilskim detaljima s visokotehnološkim prednjim svjetlima koja podsjećaju na postojeću Huaweijevu limuzinu Luxeed S7. Rasvjetne jedinice imaju adaptivnu matričnu LED tehnologiju i mogu identificirati pješake i druga vozila, dok integrirani projektor može pretvoriti bilo koju ravnu površinu u 100-inčni zaslon.
Nadzorna ploča modela Aito M9 slična je Mercedesovom hiper zaslonu, s tri zaslona. 12,3-inčni digitalni instrumentI, 15,6-inčni središnji infotainment zaslon i 16-inčni suvozačev zaslon kombinirani su s 75-inčnim head-up zaslonom i još četiri tableta za svakog od putnika straga (uz laserski projektor), svi rade na Huaweijevom HarmonyOS 4 sustavu. Iskustvo zvuka je također jedinstveno, zahvaljujući Huaweijevom audiosustavu s 25 zvučnika od 2080 W i tehnologiji aktivnog smanjenja buke.
Raspored unutrašnjosti kineskog SUV-a sa 6 sjedala može se transformirati prema potrebama putnika i s konfiguracijom bračnog kreveta.
Sva su sjedala električno upravljana, a većina ih nudi funkcije podešavanja u 14 smjerova, grijanja i ventilacije. Što se tiče sigurnosti, Aito M9 opremljen je s 27 senzora i najnovijim Huawei ADS 2.0 sustavom. Aito M9 nešto je veći od BMW-a X7, dugačak je 5230 mm, širok 1999 mm i visok 1800 mm, s međuosovinskim razmakom od 3110 mm.
Unatoč veličini, tvrdi se da ima koeficijent otpora zraka od 0,264 Cd, što je prilično impresivno za ovaj segment. Prema Aitovoj službenoj web stranici, struktura "Xuanwu" sadrži lijevani pod pritiskom toplo oblikovani čelik za nuklearne podmornice, dok Autohome izvještava da je tijelo 80 posto aluminijske legure.
Aito je najavio dvije opcije pogona za M9: potpuno električni i s produljenjem dometa. BEV je opremljen dvostrukim električnim motorima koji proizvode kombiniranu snagu od 530 KS) i CATL baterijom od 97,7 kWh koja omogućuje 630 km dometa.
S druge strane, EREV ispod haube ima 1,5-litreni motor/generator s turbopunjačem, dvostruke električne motore s kombiniranom snagom od 496 KS i CATLbaterije od 42 kWh ili 52 kWh. Ova postavka je dobra za kombinirani domet između 1362-1402 km s potpuno napunjenom baterijom i punim spremnikom goriva.
Novi model proizvodi Seres, a Huawei isporučuje električni pogon, senzore, infotainment, itd. Kao što sugerira njegovo ime, M9 je pozicioniran iznad postojećih M5 i M7 SUV vozila. Kao takav, natjecat će se s modelima slične veličine na kineskom tržištu, uključujući Li Auto L9, Nio ES8, HiPhi X, Hongqi E-HS9, plus luksuzna SUV vozila s pogonom na led europskih proizvođača automobila kao što su BMW iX i Mercedes EQS.
Aito M9 već je dostupan za naručivanje u Kini, gdje mu je cijena preraćunato između 65,726 i 79,717 dolara. Prve isporuke Kinezima očekuju se ovog siječnja.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....