Guglajte Saab danas i jedan od prvih rezultata koji ćete dobiti je obrambena operacija proizvodnje zrakoplova, torpeda i drugih sredstava "sigurnosne" opreme. Postoji čak i poseban dio na njihovoj web stranici koja, osim dodavanja neke povijesti o marki, bilježi da je automobilski odjel podnio zahtjev za stečaj 2011. nakon što ga je General Motors napustio.
No, dok je smrt Saaba većina prihvatila kao tužnu sudbinu nekoć inovativnog švedskog proizvođača automobila, jedan trgovac u Tajvanu nije bio spreman zatvoriti poglavlje i umjesto toga nastavio je voditi uspješan posao.
Tvrtka Scandinavia Asia Corporation (SAC) predstavljala je švedsku marku od 1980. godine i preuzela je na sebe da nastavi služiti svojim klijentima dugo nakon što su trgovci diljem svijeta poskidali Saabove natpise. SAC posjeduje i upravlja sa šest servisnih centara diljem Tajvana koji su isključivo posvećeni Saabu, s dodatnih je i 12 ovlaštenih radionica.
Još je impresivnije što je njihova najnovija lokacija otvorena tek prošle godine. Prodaja se također nastavlja, iako, budući da nema novih automobila, SAC je ograničen na trgovinu rabljenim modelima. “Dali smo sve od sebe da Saab preživi na cesti u Tajvanu,” kaže Salo Yang, predsjednik SAC-a.
“Nuđenje usluga za Saab naša je odgovornost jer je sve Saabove automobile u Tajvanu prodao SAC. Održavanje brenda živim naša je dužnost". SAC nastavlja poslovati s preostalim dijelovima koji su dostupni od GM-a i drugih dobavljača kao što su AC Delco i Orio, koji nastavljaju nuditi opcije za neovisne trgovce.
Nažalost, iako nije iznenađujuće, Saabova tajvanska prisutnost održava se na životu bez ikakve pomoći Saab grupe ili General Motorsa.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....