BUDITE OPREZNI

Idete na servis auta? Ove tri stvari nikada nemojte izgovoriti mehaničaru

‘Pametovanje‘ itekako može narušiti povjerenje i atmosferu te utjecati na kvalitetu rada

Servis, ilustracija

 Profimedia

Odlazak kod mehaničara u servisnu radionicu za mnoge je vozače kompliciran zadatak. Kada pronađete pouzdani servis, predstoji vam upoznavanje s radnicima koji tamo rade. Ponašanje prema njima je vrlo važno, a jedan mehaničar je podijelio tri savjeta što im nikada ne smijete izgovoriti.

Nepoštovanje prema radnicima može vam donijeti i neočekivane, odnosno napuhane troškove. Najvažnije je biti pošten, iskren i izravan kako biste imali najbolji mogući odnos s osobljem u radionici.

image

Servis automobila (ilustracija)

Profimedia

Tri ‘najgore‘ fraze

Prva od njih kada kažete: ‘Ma, taj kvar na automobilu je glupost, ništa ozbiljno‘.

Umanjivanje značaja kvara ili greške može dovesti do nepotpune ili pogrešne dijagnoze.

Druga rečenica je: ‘Ja bih to učinio tako i tako...‘

Za mehaničara to znači da vi znate više od njega, a to itekako može narušiti povjerenje i atmosferu te utjecati na kvalitetu rada. Stoga savjetuje vozačima da vjeruju profesionalcima i puste ih da rade svoj posao.

I na kraju, preporučuje da ne dajete vlastitu dijagnozu.

image

Mehaničar, ilustracija

Alamy/Alamy/Profimedia

Dobar mehaničar će pokušati identificirati problem i sam ga riješiti.

Ako mu dajete svoju dijagnozu i savjete, mehaničar će se možda ograničiti isključivo na popravak koji ste vi zatražili. Umjesto da kao profesionalac procijeni stanje i sam vam ponudi rješenje.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
01. prosinac 2024 13:44