Odlazak kod mehaničara u servisnu radionicu za mnoge je vozače kompliciran zadatak. Kada pronađete pouzdani servis, predstoji vam upoznavanje s radnicima koji tamo rade. Ponašanje prema njima je vrlo važno, a jedan mehaničar je podijelio tri savjeta što im nikada ne smijete izgovoriti.
Nepoštovanje prema radnicima može vam donijeti i neočekivane, odnosno napuhane troškove. Najvažnije je biti pošten, iskren i izravan kako biste imali najbolji mogući odnos s osobljem u radionici.
Tri ‘najgore‘ fraze
Prva od njih kada kažete: ‘Ma, taj kvar na automobilu je glupost, ništa ozbiljno‘.
Umanjivanje značaja kvara ili greške može dovesti do nepotpune ili pogrešne dijagnoze.
Druga rečenica je: ‘Ja bih to učinio tako i tako...‘
Za mehaničara to znači da vi znate više od njega, a to itekako može narušiti povjerenje i atmosferu te utjecati na kvalitetu rada. Stoga savjetuje vozačima da vjeruju profesionalcima i puste ih da rade svoj posao.
I na kraju, preporučuje da ne dajete vlastitu dijagnozu.
Dobar mehaničar će pokušati identificirati problem i sam ga riješiti.
Ako mu dajete svoju dijagnozu i savjete, mehaničar će se možda ograničiti isključivo na popravak koji ste vi zatražili. Umjesto da kao profesionalac procijeni stanje i sam vam ponudi rješenje.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....