Kada je Porsche Taycan predstavljen 2019. godine, ponudio je fantastične performanse koje su dokazale da električni automobil može biti vrijedan Porscheove značke. S obvezom da do 2030. postane ugljično neutralan i električan, sada znamo i što je sljedeće. Porsche 718 sljedeće generacije bit će potpuno električan, kao što su i glasine implicirale.
Naime, što god stiže zamijeniti sadašnjeg Caymana i Boxstera, uopće neće imati motor s unutarnjim izgaranjem. Na godišnjoj konferenciji za novinare, izvršni direktor Porschea Oliver Blume potvrdio je taj potez, ostavivši malo mjesta za nejasnoće i tumačenje.
"Taycan je 100 posto Porsche i inspirira sve vrste ljudi - postojeće i nove kupce kao i stručnjake. Pojačavamo našu električnu ofenzivu s još jednim modelom", rekao je Blume. "Do sredine desetljeća, želimo ponuditi naš sportski automobil 718 sa srednjim motorom isključivo u potpuno električnom obliku".
Blume je imao obećavajuće vijesti za obožavatelje Porscheovih EV-a, potvrđujući da je prodaja Taycana nadmašila prodaju modela 911 prošle godine. Rekao je da je cilj tvrtke da 80 posto novih automobila bude potpuno električno do 2030., a da polovica budu električni ili hibridni do 2025. godine. Očito, to zahtijeva prelazak na potpuno električne sportske automobile, kao što je 718.
Trenutni 718 predstavljen je 2017. u varijantama Cayman coupe i Boxster kabriolet, nastavljajući naslijeđe koje je započeo originalni 986 Boxster još 1996. godine, koji je zapravo tada spasio tvrtku. Od tada, premda je uvijek pomalo bio u sjeni svog legendarnog starijeg brata 911, postao je favorit entuzijasta, nudeći nevjerojatne performanse na različitim razinama kako bi se suprotstavio čak i najskupljim automobilima.
Unatoč tome, brojke o prodaji od 718 nisu bile sjajne posljednjih godina, pate od istog pada koji je utjecao na mnoge sportske automobile jer se tržište prebacilo na kamione i SUV-ove.
Dakle, Porsche se ovim potezom kladi i na svoju električnu budućnost i na uspjeh Taycana. Ostaje za vidjeti kako će Porsche elektrifikacijom ponoviti malu i laganu dinamiku koja je učinila 718 tako voljenim. Baterije su teške - Taycan je težak oko 2 tone, treba imati na umu.
Top Gear ističe kako bi električni 718 mogao nalikovati nedavnom konceptu Mission R, koji je bio više fokusiran na trkaću stazu, ali je imao 671 KS i izgledao je sjajno. Velike promjene stižu u liniju 718 kako bi ona ostala relevantna i konkurentna u budućnosti, no čini se kako će se one dogoditi bez zvuka boxer šestcilindričnog motora...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....