Godinama se već nagađa o tome hoće li Ferrari ikada uopće izraditi i ponuditi potpuno električni model, no potvrde nije bilo. Sve do danas: naime, tijekom predstavljanja financijskih rezultata za 2020. godinu, predsjednik Ferrarija John Elkann (privremeni CEO nakon ostavke Louisa Camillerija) najavio je da će električni model iz Maranella na ceste stići do kraja 2030. godine.
Tajanstveni električni model o kojem, naravno, još uvijek ne znamo ništa, trebao bi biti kruna procesa elektrifikacije započete s LaFerrarijem i nastavljenim s modelom SF90, a u obzir dolaze i potpuno električne verzije manjih modela, najvjerojatnije budućeg SUV-a Purosangue.
No prije toga, na tržištu će se prvo pojaviti plug-in hibridi, prije svega budući Ferrari 486 koji se maskiran već naveliko testira, a koji po svemu, pokreće pogonski sklop sastavljen od poznatog 2,9-litrenog twin-turbo V6 motora iz Alfa Romeo Giulije Quadrifoglio i Stelvija Quadrifoglio u kombinaciji s par električnih motora s oko 730 konjskih snaga.
Nadalje, drugi hibridni Ferrari s pogonom na sve kotače s istim pogonom mogao bi biti Purosangue SUV i to već od 2022. godine.
No zanimljivo, izjava predsjednika Ferrarija i potvrda električnog Ferrarija nije izazvala skok dionica na burzi, premda drugi veliki igrači poput grupe Stellantis, Daimlera, ili BMW-a bilježe pozitivne vrijednosti.
Prema analitičarima, na negativne performanse Ferrarijevih dionica utjecala je upravo ta izjava Johna Elkanna o električnom modelu, ali i pad isporuka od 10 posto zbog pandemije. U Ferrariju će se, čini se, morati malo više potruditi kako bi uvjerili sve da je električni superautomobil s propetim konjićem na znaku baš cool stvar...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....