Za sada, Lancia u ponudi ima samo jedan model koji je ekskluzivno dostupan u Italiji, no to će se uskoro promijeniti jer je Stellantis već izjavio kako ima velike planove s povijesnom 'značkom'.
Poznati automobilistički portal Automotive News došao je do informacija da će Lancia između 2024. i 2027. godine predstaviti tri nova modela – gradski automobil, kompaktni SUV i kompaktni hatchback. Upute za dizajn stići će od Stellantisovog direktora za dizajn Jean-Pierra Plouea, koji se obvezao osvježiti Lancijin identitet za njezinih 115 godina postojanja.
Trenutna generacija Ypsilona, koja je nedavno pokrenula i liniju električnih romobila, stoji jako dobro na domaćem tržištu. Naime, gradski automobil prodao se u više od 3 milijuna primjeraka tijekom svog životnog vijeka, no čak i unutar Stellantisa priznaju da je platforma pomalo zastarjela.
Posljednja generacija je predstavljena prije 10 godina na salonu automobila u Ženevi, od kada je mnogo puta nadograđivana i osvježivana, uključujući najbitniji face-lift 2015. godine. Prošle godine Ypsilon je dobio i hibridnu verziju, a ove godine još jedan suptilniji face-lift. Drugim riječima, gradski mališan je 'dao svoje'.
Lancia već razvija nasljednika Ypsilona, a datum otkrivanja postavljen je u 2024. godini. Novi Lancijin gradski automobil koristit će CMP i eCMP platforme koje trenutno podupire Peugeot 208 i 2008, Opel Corsa i Mokka te DS3 Crossback. To znači da će novi Lancijin gradski mališan biti dostupan u električnom ali i u benzinskom izdanju.
Drugi najavljeni model Lancia će predstaviti u prvom kvartalu 2026. godine, a to će biti potpuno električni kompaktni crossover izrađen na STLA Medium platformi koju će imati budući Stellantisovi modeli.
Konačno, posljednji Lancijin projekt bit će kompaktni hatchback koji bi mogao oživjeti ime 'Delta'. Međutim, ovdje će od presudne važnosti biti potražnja za ovim segmentom u narednim godinama, a ako će je biti, hatchback će se lansirati krajem 2027. godine.
Iako ništa još nije službeno, zaista bismo voljeli vidjeti nove modele s Lancijinom značkom. Prisjetimo se kada je posljednji put Fiat Chrylser Automobiles pokušao oživjeti povijesni brend s prenamijenjenim Chryslerovim modelima za europsko tržište, što uopće nije dobro završilo.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....