Pola godine nakon premijere električnog ë-C3, Citroën je povukao očekivani potez i predstavio njegovu benzinsku verziju. To od francuskog proizvođača nije zahtijevalo previše truda jer arhitektura novog C3 omogućava laku ugradnju obje vrste pogona.
Novi C3 se po dizajnu uopće ne razlikuje od svojeg električnog "brata", no velike su razlike u odnosu na prethodnika. Auto ima više crossover obilježja, osjetno je viši i i ima veći razmak od tla.
I unutrašnjost je potpuno identična s neobičnim digitalnim instrumentima iznad volana, i 10,25-inčnim središnjim zaslonom osjetljivim na dodir. U prtljažnik stane 310 litara.
C3 se nalazi na ‘Smart Car‘ platformi koja je osnova i za novu Opel Fronteru, a ta platforma može primiti benzinske, hibridne i električne pogonske sklopove. Osnovna benzinska opcija u C3 je poznati 1,2-litreni benzinski motor s turbopunjačem koji proizvodi 100 KS i uparen je s ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa.
Osim njega tu je i štedljiviji Hybrid 100 s 1,2-litrenim benzinskim motorom, arhitekturom od 48 V, električnim motorom od 28 KS i automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom i šest brzina.
U Europi će se novi benzinski i hibridni C3 nuditi u samo dvije razine opreme: You i Max. Standardna oprema uključuje LED prednja svjetla, ovjes Advanced Comfort, električne bočne retrovizore, ručni klima uređaj, pomoć pri parkiranju straga, sustav kočenja u nuždi i držač za mobilni telefon. Top modeli imaju zaslon osjetljiv na dodir s 3D navigacijom, 17-inčne aluminijske naplatke, dvobojnu karoseriju, stražnju kameru, bežično punjenje mobitela, sjedala Advanced Comfort i druge detalje opreme.
Novi Citroen u prodaju u Europi kreće vrlo skoro. Cijene za Hrvatsku još nisu objavljene, no osnovni benzinski Citroën C3 će u Njemačkoj koštati od 14.990 eura što ga čini jednim od najjeftinijih modela na tržištu i ozbiljnim konkurentom Daciji Sandero.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....