PREMIJERA

Ispod kože Ford: Volkswagen predstavio novu generaciju kultnog Transportera

Novi model je uvelike baziran na Ford Tourneu/Transit Customu, a osobito je to vidljivo straga, dok je sprijeda dosta samostalan

Volkswagen Caravelle T7

 Volkswagen gospodarska vozila

Volkswagen gospodarska vozila su objavila prve fotografije svog novog Transportera, modela T7. Novi model je uvelike baziran na Ford Tourneu/Transit Customu, a osobito je to vidljivo straga, dok je VW sprijeda pokušao postići vlastiti neovisni dizajnerski izraz kojim podsjeća na svog prethodnika T6.1.

Novi kombi će se u ponudi smjestiti uz bok Multivanu koji koristi tehnologiju VW-a, no mnogo je "nježniji" pa neće imati teretne verzije kao T7.

image

Volkswagen Caravelle T7

Volkswagen gospodarska vozila

Sedma generacija Transportera nudit će se u putničkim Caravelle i raznim teretnim verzijama te kao šasija za nadogradnje. Za pogon će biti zaduženi najnoviji turbodizelski, plug-in hibridni i električni sustavi, a pogon na sve kotače dostupan je kao opcija.

image

Volkswagen Transporter T7

Volkswagen gospodarska vozila

Novi kombi dolazi na tržište početkom 2025. godine. Ponuda će se sastojati od teretnog furgona s jednim redom sjedala, panel furgona Plus s drugim redom sjedala za kombinirani teretni i putnički prijevoz, kombija za prijevoz putnika i s dvostrukom kabinom s dugim međuosovinskim razmakom. Opcijski su dostupne i verzije s visokim krovom i produženim međuosovinskim razmakom.

image

Volkswagen Transporter T7

Volkswagen gospodarska vozila

Najekskluzivniji Caravelle, sa svojih devet sjedala, razvijen je za komercijalni prijevoz putnika i idealan je kao shuttle i taksi velikog kapaciteta. Caravelle će se nuditi u osnovnoj verziji kao i u srednjoj razini opreme Life te u top verziji Style. Caravelle je također dostupan s produženim međuosovinskim razmakom. Tu je i PanAmericana sa svojim robusnim dizajnom za sve terene i ekskluzivnim detaljima opreme.

image

Volkswagen Transporter T7

Volkswagen gospodarska vozila

Paralelno s najnovijim turbodizelskim motorima TD), oba modela bit će dostupna i s plug-in hibridnim pogonom i s čistim električnim pogonom. Tri varijante TDI motora dostupne su u pretprodajnoj fazi koja je već započela u Njemačkoj razvijaju 110, 150 i 170 KS.

Novorazvijeni plug-in hibridni pogon (eHybrid) sa snagom sustava od 232 KS također se već može naručiti, a brzo će uslijediti tri električna pogona s razinama snage od 136 KS, 218 KS i 286 KS s neto kapacitetom baterije od 64 kWh. Postojat će i električna verzija sa smanjenim performansama i manjom baterijom za gradski dostavni promet.

image

Volkswagen Transporter T7

Volkswagen gospodarska vozila

Modeli TDI i eHybrid imaju prednji pogon. Pogon na sve kotače 4MOTION dostupan je kao opcija za TDI verzije od 150 KS. Čisto električni modeli imaju pogon na stražnje kotače, a verzija s pogonom na sve kotače također je planirana kasnije. TDI od 170 KS standardno je opremljen 8-stupanjskim automatskim mjenjačem, a kod TDI-a od 150 on je opcija.

image

Volkswagen Transporter T7

Volkswagen gospodarska vozila

U unutrašnjosti auto ima digitalne 12-inčne instrumente i 13-inčni zaslon infotainmenta. Ručica automatika je postavljena na stup upravljača te tako štedi prostor i omogućuje još bolji pristup prtljažnom ili putničkom prostoru iz prednjeg reda. Auto ima visoku i preglednu upravljačku ploču, visok položaj sjedenja i ergonomski optimalan raspored svih kontrola.

image

Volkswagen Transporter T7

Volkswagen gospodarska vozila

Novi transporter dugačak je 505 cm što je 15 cm više od prethodnika. U isto vrijeme, njegov međuosovinski razmak povećan je za 10 cm na 3100 cm, u ponudi će biti i međuosovinski razmak produžen za 40 cm i ukupna duljina od 545 cm. Duljina utovarnog standardnog kombija iznosi 260 cm i to je povećanje od 6 cm.

Povećanjem duljine, širine i međuosovinskog razmaka, VW je uspio značajno povećati utovarni volumen transportera. Najveći teretni volumen verzija s normalnim međuosovinskim razmakom sada iznosi 5,8 kubičnih metara. Inačice s dugim međuosovinskim razmakom i visokim krovom moći će primiti do 9 kubičnih metara.

Kombi može biti opremljen s do šest sjedala u putničkom prostoru i raznim pregradama. Maksimalna nosivost je čak 1,33 tone, a masa prikolice do 2,8 tona.

image

Volkswagen Transporter T7

Volkswagen gospodarska vozila

U serijskoj opremi svih modela su LED prednja svjetla, LED stražnja svjetla, elektronička parkirna kočnica s funkcijom auto-hold, digitalni instrumenti od 12 inča, infotainment sustav na zaslonu od 13 inča, Apple CarPlay, Android Auto...

Tu je i višenamjenski upravljač, sustav pokretanja bez ključa “Keyless Start”, senzor za kišu, pomoćnik za održavanje voznog traka “Lane Assist”, sustav kočenja u nuždi “Front Assist” i prepoznavanje prometnih znakova. Kombi je sada standardno opremljen i pregradom.

image

Volkswagen Transporter T7

Volkswagen gospodarska vozila

U usporedbi s izvedbama Transporter, Caravelle se između ostalog odlikuje profinjenim tkaninama sjedala, bočnim zračnim jastucima i zavjesama u vozačevoj kabini te audio sustavom s deset zvučnika.

image

Volkswagen Caravelle T7

Volkswagen gospodarska vozila

Općenito, ponuda Volkswagenovih kombija srednje veličine nikada nije bila veća: nakon dolaska novog modela ona će u budućnosti uključivati Transporter i Caravelle, ID . Buzz i ID. Buzz Cargo, Multivan i novu kampersku Californiu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
08. studeni 2024 00:09