kako za koga

Isti model, pola cijene od europske verzije: Volkswagen ID.7 kreće u prodaju u Kini, cijena je odlična

Osnovni model u Kini košta 237.700 juana u Kini, što je preračunato samo 30.650 eura

ID.7 Vizzion

 VW

Volkswagen je započeo pretprodaju svojeg novog modela ID.7 Vizzion u Kini. Riječ je o kineskoj verziji električne limuzine koja za tamošnje tržište ima dodatak "Vizzion", no u osnovi se ne razlikuje mnogo od europske varijante iako je drastično jeftinija.

Naime, osnovni model u Kini košta 237.700 juana u Kini, što je preračunato samo 30.650 eura. Za usporedbu, novi ID.7 u Hrvatskoj se može naručiti za najmanje 54.646 eura, a u Njemačkoj mu je cijena još više, od 56.995 eura.

To je gotovo dvostruko više od cijene ID.7 Vizion u Kini. Europski model u seriji ima kvalitetnije materijale, više sigurnosne opreme i sustava za pomoć u vožnji koji su obavezni u EU, a nisu u Kini. No sve to teško može opravdati gotovo dvostruko višu cijenu.

image

ID.7 Vizzion

VW

Štoviše, kineski model ima čak i veću bateriju od onoga u Europi. Za pohranu energije služi mu nova nikal-mangan-kobalt baterija od 84,8 kWh. Pogon je putem jednog motora koji razvija 204 KS i 310 Nm. Za usporedbu, europska verzija ID.7 za sada se nudi samo s manjom baterijom od 77 kWh, a osnovni model ima jedan motor i 286 KS. Baterija od 86 kWh u ponudu stiže kasnije.

ID.7 Vizzion za kinesko tržište dimenzijama je gotovo identičan europskoj verziji. Dugačak je 4956 mm, širok 1862 mm, visok 1537 mm i ima međuosovinski razmak od 2965 mm.

Osnovni model ima deklarirani CLTC doseg (kineski standard mjerenja potrošnje) od 642 km. Uskoro se očekuje i verzija s dva motora i pogonom na sve kotače koja će imati 570 km dosega. U osnovnu opremu ID.7 za kinesko tržište, između ostalog, spadaju 15-inčni središnji infotainment zaslon, mali digitalni instrumenti ispred vozača, head-up zaslon i sustav ambijentalne rasvjete...

image

ID.7 Vizzion

VW

Kada pogledamo koliko u Kini koštaju drugi električni modeli, postaje jasno zašto je VW morao toliko sniziti cijene. Na primjer, osnovni Teslin Model 3, koji je mnogo snažniji od osnovnog ID.7 u Kini košta od oko 34.000 eura, a osnovni BMW iX3 oko 38.000 eura.

Ovog proljeća VW je u Kini snizio cijene električnog ID.3 na od oko 16.000 eura, što je nevjerojatno nisko u odnosu na Europu gdje skoro identičan automobil košta od 39.995 eura. U međuvremenu je kineski ID.3 malo poskupio, no i uz to je i dalje praktično upola jeftiniji od europskog, navodi Car News China

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. studeni 2024 22:39