Pisali smo o rastućim cijenama novih automobila u više navrata, ali moramo se ponovno vratiti na tu temu. Očekuje se da će se situacija normalizirati tek krajem sljedeće godine, a ovoga puta nova studija američkog J.D. Powera baca više svjetla na zadovoljstvo kupaca. Postoje jasni pobjednici u novoj studiji, ali općenito, industrija bilježi pad u usporedbi s prošlogodišnjim rezultatima.
Kada su cijene novih automobila počele rasti 2021., zadovoljstvo kupaca ostalo je visoko zahvaljujući vrijednostima zamjene višima od očekivanih. Međutim, situacija nastavlja eskalirati ove godine, a zalihe novih vozila su na rekordno niskim razinama. To zauzvrat omogućuje trgovcima da naplaćuju veće cijene, što snižava indeks zadovoljstva.
Bez obzira na stanje na tržištu, uvijek je bilo dobitnika i gubitnika. Alfa Romeo je ove godine na vrhu studije u premium segmentu s ocjenom zadovoljstva od 833, što je prilično iznad prosjeka industrije od 786. Porsche je na drugom mjestu s ocjenom 831, dok je Lexus treći s ocjenom 819. U mainstream segmentu, Buick je na prvom mjestu s ocjenom 825, a slijede ga Dodge (816) i Subaru (804).
Općenito, studija J. D. Powera zaključuje da su – i to ne bi trebalo biti iznenađenje – kupci sretniji kada plaćaju manje. Zadovoljstvo među kupcima koji su platili više od "normalne" cijene iznosi 757, dok je zadovoljstvo među onima koji su platili "normalnu cijenu" znatno veće i iznosi 850.
Što se tiče marke s najboljim učinkom u ovoj studiji, čini se da Alfa Romeo dobro radi kako bi zadovoljila svoje kupce u vrijeme visokih cijena novih automobila i sporih isporuka. S osvježenim i novim proizvodima koji uskoro dolaze, trend će se vjerojatno nastaviti – a očekivana najava superautomobila 2023. sigurno će pomoći imidžu marke.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....