STUDIJA

Istraživanje pokazalo: ‘Alfa Romeo ima najbolju automobilsku web-stranicu, a Volkswagen najgoru‘

Alfa Romeo i Ram imaju najbolje web-stranice usmjerene na potrošače u industriji, dok VW i Audi imaju neke od najgorih

Alfa Romeo web stranica

 Web Screenshot

Dizajneri web stranica Rama i Alfa Romea mogu biti ponosni na sebi, budući da su brendovi vodeći u kategoriji masovnog tržišta i premium kategorijama u studiji o ocjenjivanju web stranica proizvođača koju provodi J.D. Power dva puta godišnje.

Ipak, brendovi Stellantisa nisu jedini koji su dobro obavili posao. Općenito, prosjek industrije se poboljšava i u segmentu premium i masovnog tržišta, pokazalo je istraživanje. U prvoj je prosječno zadovoljstvo ovog ljeta 724 od 1000, dva boda više u odnosu na zimu i 13 bodova u odnosu na prošlo ljeto.

image

Volkswagen web stranica

Web Screenshot

Slično tome, zadovoljstvo web stranicama robnih marki masovnog tržišta je na 713 bodova od 1000, što je za pet bodova više u odnosu na zimu i osam bodova više u odnosu na prošlo ljeto. U premium segmentu, Alfa Romeo vodi sa 755 bodova, šest bodova ispred BMW-a, 10 bodova ispred Infinitija, 14 bodova ispred Jaguara i 18 bodova ispred Porschea.

image

Studija ocjenjivanja proizvođača, zadovoljstvo potrošaća web stranicama

J.D. Power

Nasuprot tome, Volvo i Audi zaostaju sa 689 bodova, iza Genesisa (699 bodova), Tesle (720) i Cadillaca (721), od kojih su svi lošiji od prosjeka segmenta. U međuvremenu, u segmentu masovnog tržišta, Ram vodi s impresivnih 735 bodova, što ga stavlja šest bodova ispred GMC-a, sedam bodova ispred njegovog stabilnog kolege Jeepa, osam bodova iznad Subarua i 22 boda ispred prosjeka industrije.

image

Studija ocjenjivanja proizvođača, zadovoljstvo potrošaća web stranicama

J.D. Power

Poput Audija, Volkswagenova web stranica bila je najlošija u svom segmentu i najslabije ocijenjena u cijeloj industriji sa 683 boda. Zaostajao je za Fordom (684), Buickom (689), Hyundaijem (693) i Nissanom (705).

Iako web stranica marke ne odražava nužno kvalitetu vozila, ona je prva točka kontakta za mnoge kupce, što je čini važnim područjem fokusa. Prema J.D. Poweru, atraktivna stranica kojom se lako kreće i koja je brza može poboljšati iskustva kupaca i dovesti ih u izložbene prostore.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
31. listopad 2024 04:09