VOLE SVOJE AUTE

Istraživanje pokazalo: Ovim su markama automobila kupci najvjerniji, jeste li među njima?

Japanske marke, koje su sinonim za pouzdanost, jako dobro zadržavaju svoje kupce jer su tri od pet najboljih proizvođača iz te države

Prodaja auta, ilustracija

 Sergei Lykov/Panthermedia/Profimedia

Odabir sljedećeg automobila teška je odluka, no mnogim vozačima ona je unaprijed dosta olakšana jer njima u obzir dolazi samo jedna marka kojoj su vjerni i ne zanima ih ništa drugo. No vjernost se razlikuje od marke do marke, a kako tu stvari stoje može nam malo ilustrirati godišnja anketa Carwow Group u kojoj je sudjelovalo 23.000 vlasnika vozila, javlja Daily Mail.

Anketa provedena u Velikoj Britaniji pokazuje da su tamošnji vozači u pravilu vrlo vjerni markama automobila koje posjeduju, iako neki proizvođači imaju više vjernih sljedbenika od drugih.

image

Toyota Corolla 2024

Toyota Media

Očekivano, Toyota je na samom vrhu poretka jer 75,8 posto vlasnika automobila ove marke i dalje sasvim sigurno ne namjerava promijeniti marku prilikom iduća kupnje. Otprilike 85 posto vlasnika Toyote reklo je da su u prošlosti imali pozitivna iskustva s tom markom, što je najveći odlučujući čimbenik da ne traže nešto drugo, a 55 posto je također reklo da bi se držali Toyote isključivo zbog njezine snažne reputacije.

image

Tesla Model 3 Performance

Tesla Media

Također očekivano, na drugom je mjestu marka s velikom brojem "fanatičnih sljedbenika" koje ne zanima ništa drugo. To je Tesla s 69,5 posto kupaca koje ne zanima ništa drugo i namjeravaju opet odabrati Teslu. Oko 80 posto kupaca je reklo da su do sada imali pozitivno iskustvo s markom, dok bi 72 posto ostalo vjerno tvrtki zbog njezinih inovacija vodeće tehnologije baterija.

image

Lexus LBX

CROPIX

Japanske marke, koje su sinonim za pouzdanost, jako dobro zadržavaju svoje kupce jer su tri od pet najboljih proizvođača u ovoj anketi iz te države. Vlasnici Lexusa treći su najodaniji svojoj marki automobila, sa 68,7 posto onih koji bi ponovo kupilo Lexus potaknuti pozitivnim iskustvom u prošlosti i njegovom snažnom reputacijom kao dva vodeća motiva. A vozači Subarua četvrti su najvjerniji s podjednako dobrih 68,6 posto onih koji bi ponovo kupili automobil ove marke. Kia zauzima ukupno peto mjesto sa 66,5 posto trećine sadašnjih vlasnika koji planiraju ponovo kupiti auto ove marke.

image

Mitsubishi Outlander

Mitsubishi

Unatoč uspjehu japanskih marki, na samom kraju ljestvice je neočekivano upravo marka iz Japana, Mitsubishi. Manje od 6 posto postojećih vlasnika reklo je da bi ponovno kupili auto ove marke. od japanske marke. Međutim, to je lako objasniti jer Mitsubishi je još 2020. godine prestao s prodajnom novih automobila u Velikoj Britaniji, pa kupci ionako nemaju izbora.

image

Cupra Terramar

CROPIX

Stoga je realno marka s najnižom stopom zadržavanja kupaca zapravo Cupra, sa samo 18 posto vlasnika koji bi ponovo odabrali auto ove marke. I to je donekle razumljivo jer Cupra je još uvijek vrlo "mlada" marka s prilično malom ponudom modela. No zanimljivo je i da je Seat također postigao lošu ocjenu za zadržavanje kupaca sa samo 31 posto vozača koji tvrde da će ostati uz marku. To je bilo dovoljno samo za 29. mjesto na popisu od 32 automobilske marke.

Lošiji od Seata je Fiat s 28 posto, dok Jaguar koji je prestao proizvoditi i prodavati skoro sve dosadašnje automobile, također nije impresionirao svoje vlasnike jer je samo 37 posto reklo da bi se vratili britanskoj marki. Njegova sestrinska marka Land Rover imala je mnogo bolje rezultate s 50 posto za zadržavanje kupaca u anketi. MG, koji je najsnažniji kineski brend u Europi također je dobio lošu ocjenu za lojalnost jer je samo 42 posto kupaca reklo da bi opet razmotrilo kupnju vozila ove marke.

image

Mercedes-AMG C 63 S E Performance

Mercedes-Benz AG

Vrlo veliko iznenađenje je Mercedes sa samo 46 posto vlasnika koji namjeravaju i u budućnosti ostati vjerni marki. To je postotak otprilike na razini Dacie.

Vjernost kupaca markama prema anketi Carwow:

1. Toyota: 75,8%

2. Tesla: 69,5%

3. Lexus: 68,7%

4. Subaru: 68,6%

5. Kia: 66,5%

6. Porsche: 59,6%

7. Vauxhall (Opel): 59,0%

8. Alfa Romeo: 56,9%

9. Peugeot: 56,8%

10. Volkswagen: 54,1%

11. BMW: 54,1%

12. Hyundai: 53,4%

13. Audi: 52,1%

14. Citroen: 51,6%

15. Volvo: 51,6%

16. Mini: 49,6%

17. Ford: 49,1%

18. Škoda: 47,7%

19. Land Rover: 46,9%

20. Mercedes-Benz: 46,4%

21. Dacia: 45,7%

22. Suzuki: 43,8%

23. Honda: 43,5%

24. Mazda: 42,5%

25. Renault: 42,1%

26. Nissan: 42,0%

27. MG: 41,8%

28. Jaguar: 37,4%

29. Seat: 31,3%

30. Fiat: 28,4%

31. Cupra: 17,5%

32. Mitsubishi: 5,6%

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
11. veljača 2025 23:16