Bugatti Veyron, prethodnik Chirona bio je "zaključan" po pitanju najveće brzine i to na 415 km/h što je samo po sebi daleko, daleko više od svih serijskih automobila na ovom svijetu. Hrabro srce, hladna glava i dugačka ravna cesta bez ograničenja brzine uvjeti su za vožnju Veyrona do maksimalnih brojeva na brzinomjeru. Tako je sada zaključan i novi Chiron i to na 420 km/h, a razlog je taj kako bi se zaštitile gume od raspadanja kao i kod Veyrona.
Foto: Bugatti
No, s obzirom kako prosječan kupac Chirona izračunato ima, 42 automobila, 1,7 privatnih jetova, i 1,4 mega jahte pitanje je mogu li oni prihvatiti da njihov novi Bugatti uopće nije bitno brži od starog? Tek 5 km/h i ne čini neku razliku prilikom hvalisanja slavnih i bogatih na druženjima nakon partije golfa, kakvoj koktel zabavi ili dobrotvornoj večeri za gladne u Africi. Ipak postoji rješenje, doznajemo iz intervjua s Willijem Netuschilom šefom razvoja motora Bugattija koji je dao portalu Autoblog.
A on kaže kako se najveća brzina može podići na 458 km/h na izričiti zahtjev kupca, no tada oni moraju znati koliko je dugačak put kočenja pri brzinama većim od 450 km/h, što je proizvođač isprobao na specijalno dizajniranoj stazi VW Grupe u blizini Wolfsburga, kao i na poletno/sletnoj pisti obližnjeg vojnog aerodroma, upozorava Netuschil i dodaje kako ni 458 km/h nije najviša brzina koju Chiron može postići i da francuski hypercar ide bitno brže i od 460 km/h, ali da se kupcima ne ostavlja ta opcija na izbor kako bi ipak ostalo mjesta za moguće pogreške i veću sigurnost vozača.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....