Kineski MG je dobio veliko pojačanje. Pridružio im se Jozef Kaban, jedan od najuspješnijih dizajnera današnjice. Kabanov životopis je izuzetno bogat. Diplomirao je na legendarnoj londonskoj Kraljevskoj akademiji umjetnosti. Započeo je karijeru u VW-u devedesetima, a do 2007. je napredovao do pozicije šefa vanjskog dizajna u Audiju. Nakon toga je bio šef dizajna u Škodi, BMW-u, Rolls Royceu i Volkswagenu. Kaban je stajao iza dizajna mnogih poznatih automobila, ali kruna njegove karijere dogodila se relativno rano, kada je bio odgovoran za dizajn Bugattija Veyrona.
Posljednjih godina Kabanu nije baš išlo sjajno u karijeri. VW ga je preoteo Rolls Royceu te mu dao zadatak da osmisli dizajn nove linije električnih automobila ID. Izgled ID modela nije se previše svidio kupcima te ga je VW početkom 2023. smijenio s pozicije glavnog dizajnera i zamijenio Andreasom Mindtom iz Bentleya. Prije nego što je prešao u MG, Kaban je u VW-u bio zadužen za razvoj "naprednih rješenja mobilnosti".
Nakon što je njegova pozicija u VW-u marginalizirana prelazak u MG se čini kao logičan potez. MG je u velikom naletu na europskom tržištu na koje je uvjerljivo najuspješnija kineska marka. Mnogi njihovi automobili dizajniraju se specijalno za Europu i Kaban bi im u tome definitivno mogao pomoći.
Morat ćemo pričekati neko vrijeme prije nego što vidimo prve plodove Kabanovog rada u MG-u koji je u sklopu stote obljetnice, koja se obilježava ove godine, u velikoj ofenzivi. Ovaj tjedan na salonu automobila u Pekingu tvrtka je predstavila fascinantan koncept EXE181, a do kraja godine očekujemo još novih modela, što konceptnih, što serijskih.
Kaban je u MG-u došao na poziciju zamjenika predsjednika globalnog dizajnerskog centra marke. Bit će zadužen za razvoj "MG-ovog globalnog dizajnerskog jezika", stoji u priopćenju marke.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....