Izvršni direktor Lucida, američke kompanije koja se bavi proizvodnjom električnih vozila, u posljednjem razgovoru s medijima pokazao je skeptičan stav prema samovozećim taksijima. Naime, Peter Rawlinson je za Reuters naveo kako smatra da će tehnološke prepreke u bliskoj budućnosti sprječavati 'robotaksije' da postanu uobičajena pojava na ulicama.
'Mislim da moramo pričekati još barem 10 godina prije nego što vidimo flote robotaksija. Oni neće uskoro stići, čak ni s najnaprednijim senzorskim sustavima na svijetu. Postoji planina na koju se treba popeti – intelektualna planina na koju se treba popeti u smislu softvera', rekao je Rawlinson.
Iako direktor Lucida nije elaborirao zašto smatra da je automobilska industrija još toliko daleko od samovozećih taksija, njegovo prošlo iskustvo potpredsjednika inženjeringa vozila u Tesli zasigurno mu daje jedinstveno razumijevanje industrije i tehnologije električnih vozila.
Zgodno se prisjetiti kako je izvršni direktor Tesle Elon Musk 2019. godine tvrdio kako će robotaksiji voziti američkim cestama do kraja prošle godine, no još uvijek ih nema. Lucid možda nije toliko optimističan kao Tesla u pogledu budućnosti samovozećih taksija, no to ne znači da ne ulaže puno sredstava u razvijanje njihove tehnologije.
Zapravo, kompanija je nedavno predstavila paket značajki za samovozećeg Aira, koju naziva DreamDrive. Riječ je o sustavu s 14 kamera, pet radarskih jedinica i LiDAR-u visoke razlučivosti. I dok je Air trenutno sposoban samo za poluautonomnu vožnju druge razine, iz Lucida navode kako je hardver za petu razinu autonomije već spreman, te da za sada sve ovisi o over-the-air softveru, odnosno pitanju kada će isti biti dostupni.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....