Ikona devedesetih nudi zanimljiv motor i bogatu serijsku opremu po stvarno prihvatljivoj cijeni.
Krajem prošlog desetljeća, tko je bio netko morao je voziti Jeep Grand Cherokee. Zatim su došli Mercedes s ML-om, i BMW sa X5 i “amerikanac” je nekako pao u drugi plan. “I’ll be back”, možda su si tada govorili u Jeepu i tu prijetnju ostvarili s novim modelom koji je kudikamo bolji od prethodnika. Počevši od samog dizajna koji je impozantan i ulijeva pravo poštovanje kod prolaznika i ostalih sudionika u prometu.
Pravi mali tenk
A prostora u unutrašnjosti ima stvarno na pretek, nekako se osjećate kao da ste u pravom malom tenku. Dobar je to osjećaj sigurnosti i nadmoći. Znatno je napredovao dizajn unutarnjeg prostora, kao i upotrebljeni materijali i općenito kvaliteta izvedbe. Nekoć je to bilo onako američki “šlampavo”, a danas sve to nekako izgleda njemački ozbiljno, kao da su ih novi vlasnici Talijani doveli u red.
Serijska oprema je impresivna, i što je najvažnije sve je serijski. Doduše riječ je o najbogatijem paketu opreme Overland. Možemo navesti kožu koja je posvuda oko vozača, sve je elektrificirano, sjedala imaju dodatnu ventilaciju. Sigurnost je također na najvišoj razini, pa je tu i radarska kontrola eventualnih prepreka ispred vozila, i naravno sve moguće kratice poput ESP-a, ABS-a itd.
Motor je VM-ov kojeg su Talijani uveliko doradili i sada razvija čak 240 konja. Automobil je težak, ali svejedno dobro potegne jer do stotke dolazi za 8,2 sekunde i razvija najveću brzinu od 201 km/h.
Dobar 4x4 pogon
Automatski mjenjač ima samo pet stupnjeva prijenosa i tu zaostaje za konkurencijom. Pogon je na sva četiri kotača i, kako je ipak riječ o Jeepu, izuzetno je efikasan u svim uvjetima. Ovjes je zračni i vozač ima stalnu kontrolu nad visinom vozila. Novi Grand Cherokee opet je zanimljiv automobil i velika konkurencija njemačkom trolistu. Najveća prednost je naravno cijena. Ovako opremljen Grand Cherokee s Overland opremom stoji 67.000 eura.
To je gotovo 35.000 eura manje od raznih trokrakih zvijezda ili BMW-a. U ovo krizno vrijeme to je svakako veliki novac, a to potvrđuju i sve bolji prodajni rezultati novog-starog automobila hrvatskih jetsetera.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....