Bugatti je toliko posvećen potrazi za savršenstvom da zapošljava iskusnog metrologa kako bi osigurao da svako vozilo koje napusti njegovu tvornicu bude u skladu s njegovim standardima svjetske klase.
Metrolog koristi precizna mjerenja kako bi osigurao da je proces ili proizvod u skladu s najvišim standardima, a Bugatti zapošljava Gregoirea Haller-Meyera u ovoj ulozi. On je odgovoran za mjerenje i analizu svih komponenti kako bi osigurao da su savršene.
"Moram pronaći razlog zašto kada razmak između dviju komponenti odstupa od naših specificiranih tolerancija za samo jedan milimetar", objašnjava. "Uostalom, to bi moglo dovesti do neželjenih zvukova pri velikim brzinama koje postižu naši hipersportski automobili".
Bugattijev metrolog u svom radu koristi kombinaciju ručnih alata i visokopreciznih 3D skenera s točnošću do 0,005 mm. Ako otkrije komponentu koja svojom konstrukcijom ili smještajem odstupa od Bugattijevih definiranih mjera, njegov je posao istražiti glavni uzrok problema.
Zatim će razgovarati o svojim nalazima s Bugattijevim inženjerima i obrtnicima kako bi zamijenio komponentu ili prilagodio postojeću.
"Međutim, mjerenje različitih komponenti i tolerancija samo je dio mog posla", napominje Haller-Meyer. "Drugi dio mog rada odnosi se na analizu podataka kako bismo zajamčili i kontinuirano poboljšavali naše standarde kvalitete i kako bismo osigurali apsolutnu vrhunsku završnu obradu hipersportskih automobila koje stvaramo".
Proizvođač automobila napominje da primjenjuje istu razinu detalja i pažljivosti na sve svoje modele, bez obzira radi li se o ‘običnom‘ Chironu ili ograničenom izdanju modela poput Centodiecija ili još ekskluzivnijeg La Voiturea Noirea.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....