EV konverzije trenutno su predmet spornih rasprava u krugovima ljubitelja klasičnih automobila. Dok neki elektrifikaciju klasika vide kao budućnost, mnogi su drugačijeg mišljenja. FIVA, svjetska vlast za povijesna vozila, navela je kako se prenamijenjeni klasici, u ovom slučaju električni, ne mogu smatrati povijesnim vozilima jer im je u temelju promijenjeno 'povijesno ispravno stanje'.
S druge strane, Electrogenic, kompanija za elektrifikaciju vozila iz Velike Britanije, najavila je projekt elektrifikacije kultnog Jaguara E-Typea. Jaguar je sam prije tri godine proizveo E-Typea Zero, no Electrogenic, kombinirajući različite pogonske sklopove i cijene, u planu ima tri različite izvedbe.
'Različiti pogonski sklopovi pružit će jedinstvena iskustva u vožnji i predstavljat će savršen način odavanja počasti ovom kultnom vozilu koje će ove godine proslaviti 60. godišnjicu', navode iz kompanije. Pa zaista, koji je bolji način odavanja počasti vozilu nego potpuno uklanjanje njegovog izvornog pogonskog sklopa?
Prva izvedba 'Tourer' imat će manju težinu od izvorne, što bi ga trebalo učiniti okretnijim u zavojima, a istovremeno ponuditi dobar domet. Najveća brzina Tourera iznosit će 160 km/h korištenjem originalnom sustava prijenosa.
Za one koji žele uzbudljivije iskustvo dostupna će biti verzija 'Sprint'. Težina ove izvedbe bit će gotovo identična težini originalnog E-Typea, ali će ga pokretati pogonski sklop koji proizvodi 470 Nm okretnog momenta, opet koristeći originalni sustav prijenosa. Electrogenic također predlaže da oni koji se odluče za ovu izvedbu razmotre veće kočnice i snažniji ovjes.
Konačno, 'Grand Tourer' bit će izvedba visokih performansi čiji će pogonski sklop proizvoditi 408 KS (300 kW) i impresivnih 600 Nm okretnog momenta putem jednobrzinskog mjenjača. Tourer i Sprint će punom baterijom biti sposobni proći oko 385 kilometara.
Kompanija navodi da će konverzije koštati od 54.000 funti (470.900 kuna) za Tourera, 62.000 funti (540.700 kuna) za Sprinta i 80.000 funti (697.700 kuna) za Grand Tourera. Uz ovo, potreban će vam biti i osnovni automobil.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....