Toyota je konceptom Aygo X Prologue najavila treću generaciju gradskog modela Aygo, a prema onom što možemo vidjeti, konačna verzija mogla bi postati trendovski SUV mikro dimenzija.
S obzirom da je prošli model odrađen u suradnji s Peugeotom i Citroënom, zanimljivo je kako je novi Aygo u potpunosti Toyotin posao. Naime, Francuzi su odlučili povući 108 i C1 modele, iz razloga što maleni gradski automobili A segmenta više nisu toliko traženi u Europi.
Sada bez dužnosti da prilagođava svoj model sestrinskim modelima poput 108 i C1, Toyota je predstavila zaista odvažan dizajn – veliki kotači i izvučeni blatobrani novom Aygu daju izgled najmanjeg crossovera na svijetu.
Međutim, još uvijek nije poznato hoće li proizvodni model tako izgledati, jer je prototip nedavno viđen sa manjim kotačima, tradicionalnim ručkama i većim zrcalima.
Ono što je za sada predstavljeno su zanimljive karakteristike tipične za konceptni automobil. Primjerice, bočna zrcala imaju ugrađene "akcijske kamere“ koje je Toyota ugradila za "snimanje i dijeljenje vaših trenutaka istraživanja", dok je na stražnjoj strani ugrađen nosač bicikla koji dodatno naglašava avanturističku osobnost malenog automobila. Nadalje, kako bi povećala kapacitet za pohranu, s obzirom da je riječ o malenom automobilu, Toyota je otišla korak dalje i integrirala malene krovne nosače.
Kako bi budući vozači imali dodatne mogućnosti personalizacije svog malenog ljubimca, sačuvan je tradicionalni izgled sa dvije boje. Stražnja svijetla uokviruju prošireno zadnje staklo, čime novi Aygo podsjeća na Volvo C30.
Interijer, kao i tehničke specifikacije, u ovom trenutku ostaju prekriveni plaštom. Ono što je poznato jest da će Ayga još uvijek pokretati motor s unutarnjim izgaranjem, najvjerojatnije trocilindrični benzinski.
Koristit će se ista platforma (TNGA-B) koja se može pronaći u njegovom većem bratu i novo dodanim Yarisom Cross, a ista će omogućiti Toyoti da postigne neophodne ekonomije razmjera. Više o modelu saznati ćemo početkom sljedeće godine, kada će proizvodni model najvjerojatnije biti predstavljen, s obzirom da je već nekoliko prototipa uočeno na cesti.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....