Pandemija koronavirusa uvelike je promijenila svakodnevicu, ali i navike stanovnika. Oči su sada uprte u Kinu koja je stavila stvari "pod kontrolu".
Osim onih najbitnijih stvari - poput toga na koji način i uz koje mjere su to uspjeli, kompanija Ipsos koja se bavi istraživanjem tržišta odlučila je provesti brzinsko istraživanje u kojem su otkrili kako su se navike potrošača promijenile po pitanju prijevoza.
Istraživanje je očekivano pokazalo kako su ljudi sve manje koristili javni prijevoz.
Štoviše, broj ljudi koji se vozio u autobusima smanjio se za 50 post, a smanjenje je vidljivo i u kategoriji taksija, ali i tzv. "rail-hailing" sustava u kojima se više osoba povezuje kako bi smanjili troškove prijevoza.
Foto: Ipsos
U isto vrijeme, korištenje privatnih automobila se udvostručilo, što je logično, budući da su ljudi shvatili da tako imaju najmanju šansu od zaraze virusom COVID-19.
Strah je bio vidljiv i među ljudima koji nemaju automobil - čak 66 posto njih je izjavilo kako bi voljeli kupiti automobil u sljedećih 6 mjeseci.
Pritom su oni koji prvi put kupuju automobil izjavili kako je jedan od razloga kupnje smanjenje šansi da se zaraze virusom.
Koronavirus je također razlog zašto mnogi pozdravljaju "online" kupnju automobila, a među dodatnom opremom mnogi su istaknuli i kako bi voljeli imati poseban inteligentni sustav IAPS (Intelligent Air Purification System) koji u kombinaciji s klimom izolira i eliminira bakterije i viruse!
Dakle, osim samih financijskih pogodnosti koje bi se sad mogle nuditi kupcima da ih se ohrabri na kupnju (Ford već nudi odgode plaćanja u SAD-u, dok Chevrolet neke modele nudi uz model otplate na 7 godina bez kamata!), mnogi bi mogli početi nuditi i online prodaju u ovim vremenima.
Sve rezultate istraživanja Ipsosa pogledajte ovdje.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....