Električni automobili često se pojavljuju u vijestima zbog spektakularnih požara. Istraživanja pokazuju da su osjetno veći izgledi da do požara dođe na električnom autu nego na onima s motorima s unutarnjim izgaranjem.
No, kada se dogodi požar na električnom automobilu on je mnogo drugačiji i opasniji.
Razlog su njihove lako zapaljive baterije. Kada se oštete ili kad temperatura u njima prijeđe 70, 80 stupnjeva Celzijusa dolazi do reakcije koju više nije moguće kontrolirati. U bateriji se prilikom gorenja razvijaju temperature od oko 1300 stupnjeva, a gašenje je gotovo nemoguće, čak i i uz najnapredniju vatrogasnu opremu i metode.
Upravo zato, njemačka kompanija Ellermann Eurocon predstavila je svoje rješenje za kontolirano gašenje baterija na električnim autima.
Oni su razvili svojevrsni kontejner, odnosno spremnik, nazvan Red Boxx, u koji se uranja automobil zahvaćen požarom kako bi se ohladio i potencijalno eliminirao rizik od ponovnog izbijanja požara.
Kontejner od 23 četvorna metra težak je tri i pol tone, a može se montirati na kamion i transportirati do mjesta požara.
Kontejner se postavlja ispred oštećenog automobila, nakon čega se otvaraju vrata kako bi automobil ušao. Njegovi operateri koriste posebne plastične mreže i čelične sajle kako bi uvukli vozilo unutra.
Nakon toga, u kontejner se ulijeva voda transportirana u zasebnom spremniku.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....