RESTOMOD

Kakva poslastica! Ova modernizirana verzija Mercedesa 190 ima 500 KS, a košta od 714.000 eura

Podloga svakog od 100 primjeraka namijenjenih proizvodnoj liniji bit će originalna školjka Mercedesa 190E

HWA Evo, Restmod Mercedesa 190E 2.5-16 Evo II

 HWA Press

Stručnjaci iz njemačkog HWA predstavili su svoju dugoočekivanu moderniziranu verziju kultnog Mercedes-Benza 190E 2.5-16 Evo II. Ovaj restomod, poznat jednostavno kao Evo, pretpremijerno je predstavljen nizom rendera krajem prošle godine.

image

HWA Evo, Restmod Mercedesa 190E 2.5-16 Evo II

HWA Press

Podloga svakog od 100 primjeraka namijenjenih proizvodnoj liniji bit će originalna školjka Mercedesa 190E. Međutim, cijela prednja struktura je zamijenjena, a tu je i novi stražnji dio, izrađen od kombinacije čelika i aluminija. HWA je zatim vanjski dio automobila napravio od posebno izrađenih panela karoserije od karbonskih vlakana koji oponašaju oblik originalnog 190 E 2.5-16 Evo II.

image

HWA Evo, Restmod Mercedesa 190E 2.5-16 Evo II

HWA Press

Izvorni automobil pokretao je 2,6-litreni atmosferski četverocilindraš. Umjesto korištenja ovog motora i njegove nadogradnje, HWA je odlučio koristiti novi 3,0-litreni V6 s dvostrukim turbopunjačem iz Mercedes-Benz ponude. Opremljen je sustavom podmazivanja sa suhim karterom i razvija 450 KS i 549 NM u standardnoj specifikaciji ili 500 KS i 549 Nm s opcijskim paketom Affalterbach. Ovaj motor nalazi se iza prednje osovine, pridonoseći savršenoj raspodjeli težine automobila u omjeru 50:50.

Motor je povezan na šesterostupanjski ručni mjenjač koji pokreće stražnje kotače. Standardni model dostiže najveću brzinu od 270 km/h, dok paket Affalterbach brzinu diže na 298 km/h.

image

HWA Evo, Restmod Mercedesa 190E 2.5-16 Evo II

HWA Press

Opsežno se radilo i na ovjesu automobila. Dvostruka poprečna ramena nalaze se na sva četiri kotača, kao i set amortizera iz KW-a koji nude mogućnost ručnog podešavanja. Složenije elektronički podesive KW amortizere rezervirane su za Affalterbach izvedbe. HWA je također ugradio velike diskove od 380 mm naprijed s čeljustima sa šest klipova i diskove od 360 mm straga s čeljustima s četiri klipa. Karbonsko keramičke kočnice su dodatna oprema.

image

HWA Evo, Restmod Mercedesa 190E 2.5-16 Evo II

HWA Press

Odvažni prednji spliter i visoko stražnje krilo izgledaju vrlo cool i također služe aerodinamičkoj svrsi. HWA još nije objavio slike unutrašnjosti automobila, ali će uključivati ​​digitalnu ploču s instrumentima koja replicira instrumente originalnog automobila. Također će biti opremljen standardnim Recaro sjedalima i nuditi integraciju pametnog telefona.

image

HWA Evo, Restmod Mercedesa 190E 2.5-16 Evo II

HWA Press

Kao što je spomenuto, proizvodi se samo 100 primjeraka, a otprilike 75 posto njih je već prodano, s cijenama od čak 714.000 eura i to bez poreza.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
13. prosinac 2024 23:28