U srpnju ove godine mogli smo vidjeli sljedeću generaciju Forda Tournea Connect u obliku špijunskih fotografija kamufliranog prototipa. Međutim, čak ni kamuflaža nije sakrila činjenicu da će novo Fordovo gospodarsko vozilo u suštini biti pomalo redizajnirana verzija Volkswagen Caddyja.
Tri mjeseca kasnije, kombi je predstavljen u Europi, a prve isporuke očekuju se na proljeće sljedeće godine. Najveća razlika između Caddyja i Tournea Connect nalazi se sprijeda, gdje Ford dobiva širu i izraženiju rešetku hladnjaka, okruženu prednjim svjetlima s integriranim dnevnim LED svjetlima u obliku slova C.
Kupci će moći birati između tri razine opreme – Sport, Titanium i Trend, a tu je i Active model s dodatnom oblogom karoserije i prepoznatljivim izmjenama dizajna. U ponudi će biti ukupno deset vanjskih boja.
Ako ste ikad sjedili u novom Caddyju, kabina će vam izgledati poznato zbog minimalističkog rasporeda središnje konzole i kontrola grijanja, klimatizacije i audio sustava integriranih u infotainment sustav kojeg pokreće Caddyjev softver. U standardu početni model dolazi s ekranom od 8,25 inča, dok su Titanium, Sport i Active izvedbe dostupne s većim 10-inčnim zaslonom. Kao opcija dostupna je i 10,25-inčna digitalna instrument tabla.
Ispod poklopca motora imamo izbor koji uključuje 1,5-litrenog turbopunjenog benzinca sa 116 KS (85 kW) i 2,0-litrenog dizelaša koji dolazi u dvije varijante – sa 122 KS (90 kW) i 102 KS (75 kW). Njih Ford naziva EcoBoost, odnosno EcoBlue, a to su u suštini VW-ovi TSI i TDI četverocilindrični motori.
Svi su modeli standardno opremljeni ručnim mjenjačem sa šest brzina, dok je opcionalno dostupan i sedamstupanjski automatik s dvostrukom spojkom. Najveći novitet je što će Tourneo Connect po prvi puta biti dostupan s pogonom na sva četiri kotača u snažnijoj dizelskoj varijanti.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....