Umjesto dosadašnjih zastarjelih načina osiguranja vozila, sada je ponuda znatno inovativnija, a napravljena je u svrhu podilaženja navikama vozača. Naime, svaki klijent u većini vodećih osiguravateljskih kuća može sklopiti ugovor profiliran prema njegovim godinama, broju prijeđenih kilometara, starosti ili cijeni vozila.
Borba za kupce
Gotovo svi u ponudi imaju razne načine privlačenja novih klijenata, a u pravilu se radi o bonusima ako nemate nikakvu štetu u razdoblju osiguranja. Osim potpune personalizacije vašeg kasko osiguranja, pojedine kuće nude klijentima i kasko police na vozila starija od četiri godine bez doplate od 50 posto na nova osiguranja. No, u tom slučaju morate se obvezati na popravak kod njihovih ugovornih servisa. Cijene kasko polica ne razlikuju se drastično jer su sve najveće osiguravateljske kuće gotovo uskladile ponude.
Pametna investicija
Jedini ‘profiteri’ pozitivnih promjena na tržištu osiguranja su kupci koji sada uistinu mogu izabrati po njima najvažnije elemente za sigurnost svog automobila. Premda prostora za napredak još uvijek ima, trenutačna ponuda kasko osiguranja trebala bi potaknuti vlasnike automobila na ovakvu pametnu investiciju.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....