Dok proizvođači električnih vozila u Kini nastavljaju predstavljati privlačne nove i povoljne modele, očekuje se da će broj kineskih električnih vozila koja se izvoze diljem svijeta brzo rasti.
Lansiranje BYD Seagull na Sajmu automobila u Šangaju po cijeni od samo 11.300 dolara (10.200 eura) pokazuje kako lokalne marke imaju "fantastičnu prednost" odnosu na svoje konkurente, rekao je za Reuters glavni izvršni direktor francuskog dobavljača automobila Faurecia, Patrick Koller.
Koller je razgovarao s izvršnim direktorima i predsjednikom više od dvadesetak kineskih proizvođača automobila i rekao Reutersu da mnogi od njih žele lansirati na nova tržišta, uključujući Europu. On vjeruje da će "atraktivan automobil za kineske potrošače biti atraktivan automobil za europske potrošače".
Kineski proizvođači automobila izvezli su dva milijuna vozila u 2022., što je četverostruko povećanje u odnosu na 2020., a s obzirom na snagu izvoza u prvom kvartalu 2023., kineski izvoz automobila mogao bi ove godine premašiti tri milijuna vozila.
Vodeći proizvođač električnih vozila u zemlji, BYD, uspio je prošle godine izvesti 56.000 vozila s Yuan Plus EV-om, također poznatim kao Atto 3, koji se pokazao posebno popularnim.
Iako je to i dalje znatno manje od 271.000 EV-a koje je Tesla prošle godine izvezao u inozemstvo iz svoje tvornice u Šangaju, BYD-ov izvoz povećao se četiri puta samo u 2022.
Nio je također usmjeren prema Europi. Nedavno je najavio da će pokrenuti cjenovno pristupačnu marku EV-a u Europi i da bi mogao prodavati svoje modele i u Sjedinjenim Državama, dajući izvršnom direktoru Tesle, Elonu Musku, druge konkurente za brigu.
"Ako je cjelokupno korisničko iskustvo koje možemo pružiti europskim korisnicima na neki način bolje, možemo uspostaviti svoju konkurentnost", rekao je predsjednik Nia Win Lihong. "Možemo pošteno dobiti svoj dio."
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....