Svaki vozač koji je jednom kupio Teslu - vjerojatno će ponovo kupiti Teslu.
Tako se može ukratko opisati najnovije istraživanje kompanije za analizu tržišta Dataforce koja je napravila analizu kupovina novih automobila na njemačkom tržištu. U obzir su uzeti samo privatni kupci.
Čak 86,6 posto privatnih vlasnika Tesle koji su prošle godine u Njemačkoj zamijenili svoj stari automobil za novi ostalo je vjerno marki.
Slijedi Dacia na drugom mjestu s ocjenom vjernosti od 73,6 posto dok je na trećem mjestu Toyota čiji su se kupci vraćali japanskoj marki u 59,2 posto slučajeva.
Najbolji njemački brend među kupcima u Njemačkoj je Mercedes na petom mjestu (53,9%). Slijede Mini (49,9%) i VW (49,4%) na 10. i 11. mjestu.
Razlog za ovaj relativno loš učinak njemačkih marki su njihove visoke prodajne brojke - navode iz Dataforcea.
‘Što se tiče Dacije, ovo nije iznenađenje i usko je povezano s pozicioniranjem rumunjske marke kao vrlo povoljne. Većina Dacijinih kupaca imala je stari rabljeni automobil, a sada uživaju u pogodnostima novog automobila po cijeni dobrog rabljenog automobila‘ - objasnila je Laura Odinius iz Dataforcea.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....