Koncept je debitirao je sajmu SEMA koji je svoja vrata otvorio jučer u Las Vegasu. Ovaj model ima pogon na sva četiri kotača i snažni motor s turbopunjačem, i retro reli boje Castrolovog dizajna s crvenim štitnicima za blato, bijelim kotačima i kabinom u kojoj su Sparco trkaća sjedala, Sparco volan, zaštitni kavez i sve drugo potrebno za utrke.
Ispod haube je GR Corollin 1,6-litreni trocilindrični motor s turbopunjačem. Razvija 304 konjskih snaga i 370 Nm okretnog momenta, što odgovara karakteristikama motora u serijskoj GR Corolli. No Toyota tvrdi da je sposoban i za više, a to im i vjerujemo jer neki su tuneri već ovaj motor pojačali na više od 500 KS. Fotografije prikazuju sekvencijalni trkaći mjenjač, a pogon na sve kotače je preuzet iz Corolle.
Opremanje GR86 motorom GR Corolle i sustavom pogona na sve kotače nije bio lak zadatak. Inženjeri su morali modificirati konstrukciju GR86 kako bi odgovarala višem, poprečno postavljenom motoru s prilagođenim podokvirom i nosačima motora.
Dodavanje glomaznog sustava pogona na sve kotače značilo je dodavanje Corollinih glavčina i osovina za prijenos snage na prednje kotače. GR86 također posuđuje stražnji diferencijal iz GR Corolle, a ima i dvostruke ispušne završetke postavljene u sredini stražnjeg odbojnika koji jednostavno izgledaju jako dobro.
Na žalost, ovaj auto se neće moći kupiti, jer Toyota ga ne planira pustiti u proizvodnju.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....