Nedugo nakon što je objavljena tek jedna teaser fotografija GT X Experimentala, Opel nam je odlučio pružiti puni uvid u sve najvažnije detalje svog najnovijeg konceptnog automobila. I to ne bilo kakvog: GT X njemačkoj će kompaniji poslužiti kao svojevrsni dizajnerski model odnosno smjernica za to kako bi u bliskoj budućnosti trebali izgledati svi njihovi modeli. U osnovi zamišljen kao električni kompaktni SUV, Experimental je dug 406 cm, a pokreće ga 50-kilovatsatna litij-ionska baterija s mogućnošću induktivnog punjenja. Konkretnijih detalja o performansama i dosegu zasad nema, no među mnogobrojnim sustavima pomoći trebala bi se naći i autonomna vožnja razine 3, koja omogućava samostalno prometovanje, ali zahtijeva prisutnost vozača koji bi mogao intervenirati ako se za to pokaže potreba.
Foto: Opel
Najupečatljiviji dizajnerski element GT X-a, inače, neupitno je tzv. Vizor prednja maska, za koju su dizajneri inspiraciju pronašli u obliku vizira motociklističke kacige. Osim što izgleda zanimljivo te će na osnovi njega svoj izgled temeljiti svi budući kućni modeli, Vizor u sebi objedinjava sve najvažnije elemente prednjeg dijela vozila, uključujući diodna matrix svjetla, osvijetljenu Opelovu značku i sve kamere i senzore naprednih sustava pomoći. Zanimljivo je, nadalje, da su se u Opelu odlučili na Experimental straga vratiti tzv. suicide vrata, koja se otvaraju u smjeru suprotnom od prednjih. Kažemo vratiti, jer su ona, podsjećamo, korištena na drugoj generaciji Merive, ali ih – iako ih mnogi nalaze vrlo praktičnima i upotrebljivima, danas nema u Opelovoj ponudi.
Ukratko
Slično kao i vanjština, i unutrašnjost Opela GT X Experimental definirana je čistim plohama i takozvanim Pure Panel pristupom. Zamišljen kao električni kompaktni SUV, Experimental je dug 406 cm, a pokreće ga 50-kilovatsatna litij-ionska baterija s mogućnošću induktivnog punjenja
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....