PREMIJERA u PARIZU

Kreće u proizvodnju: NAMX HUV s dizajnom i iz pogona Pininfarine pogoni vodik

NAMX-ova tehnologija kombinira fiksni spremnik vodika i šest dodatnih uklonjivih kapsula koje se koriste kao sekundarni

2025. NAMX HUV

 NAMX

Francusko-marokanski startup NAMX predstavio je konceptnu verziju svog prvog vozila. Atraktivni SUV s vodikovim pogonom opisuje se kao "HUV" s ekskluzivnom novom tehnologijom i Pininfarininim dizajnom.

image

2025. NAMX HUV

NAMX

Proizvodna verzija stiže do 2025. godine, a NAMX navodi da će se u početku nuditi u dvije razine opreme. Prvi, početni model, imat će pogon na stražnje kotače i proizvodit će 300 KS (224 kW). To bi trebalo biti dosta za sprint do stotke za 6,5 sekundi na putu do maksimalne brzine od 200 km/h.

image

2025. NAMX HUV

NAMX

Verzija GTH će dobiti pogon na sva četiri kotača i 550 KS (410 kW). Moći će postići maksimalnu brzinu od 250 km/h i hvatat će stotku za 4,5 sekundi. Cijene za ove modele kretat će se od oko 65.000 do 95.000 eura (490.000 do 715.000 kuna).

image

2025. NAMX HUV

NAMX

Međutim, najzanimljivija značajka nalazi se u "dubini" karoserije i tiče se skladištenja goriva. NAMX-ova patentirana tehnologija kombinira fiksni spremnik vodika i šest dodatnih uklonjivih kapsula koje se koriste kao sekundarni spremnici. Startup obećava da će to vozilu omogućiti domet do 800 km. Također namjerava stvoriti distribucijsku mrežu za svoje izmjenjive kapsule.

image

2025. NAMX HUV

NAMX

Ovi su spremnici bili primarna briga Pininfarine, koja je prvo morala osigurati da njihova uporaba bude integrirana u dizajn vozila. Osim toga, Pininfarina otkriva da je surađivala s NAMX-om kako bi osigurala da HUV bude vozilo "sljedeće generacije" koje ne gubi dodir s prošlošću.

image

2025. NAMX HUV

NAMX

"Fasciniran znanstvenom fantastikom, suosnivač NAMX-a Thomas de Lussac, odlučio je HUV-u dati vrhunsku oštrinu nadolazeće ere", piše tvrtka u priopćenju. "Njegov ukus za američki dizajn 50-ih i 60-ih, njegova sklonost "Muscle" automobilima, nadahnula ga je da stvori automobil koji je u suprotnosti s trenutnim, glatkim, konvencionalnim dizajnom električnih automobila".

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
21. studeni 2024 14:17