Krajem 2020. godine Volkswagen je povukao neočekivani potez. Unatoč vrlo dobrim prodajnim rezultatima, Nijemci su iz ponude povukli svoj najmanji model na struju e-Up.
Njemački mediji tada su tvrdili da e-Up nije predviđen za isporuku u velikim količinama i da njegova prodaja uz poticaje nije isplativa, uz podatak da je VW gubio 4.000 do 5.000 eura na svakom prodanom e-Up-u.
No, prema pisanju Automobilwochea, čelnici kompanije upravo su se predomislili.
Povratak 'otpisanog' događa se u vrijeme kada maleni gradski modeli na struju poput Dacije Spring, Fiata 500 i Renault Twinga grabe primamljiv dio tržišnog kolača.
Uz činjenicu da bi e-Up mogao biti svojevrsna premosnica do dolaska novog malog Volkswagena ID.2 2025. godine, dodatan razlog je mogućnost brze isporuke, što u vremenima opterećenim nestašicom poluvodiča igra itekako važnu ulogu.
Također, vraćanjem e-Up-a u ponudu, njemačka marka bi smanjila prosječnu emisiju CO2 u gami zbog čega mnogi proizvođači plaćaju 'ekološke penale'.
Podsjetimo, prilikom posljednjeg redizajna, Volkswagen e-Up dobio je novi baterijski sklop kapaciteta 32,2 kWh (umjesto tadašnjih 18,7 kWh) zahvaljujući kojemu je maksimalni doseg skočio na 260 km!
Prema tvorničkim podacima, očekivana potrošnja energije e-Up-a u prosjeku iznosi 12,7 kWh/100 km, što Volkswagenovog mališana čini sposobnim za svakodnevne aktivnosti u gradskoj vožnji. Ubrzanje do 100 km/h traje 11,2 sekunde, a najveća brzina iznosi 130 km/h.
Prema neslužbenim informacijama, cijena u Njemačkoj trebala bi iznositi 26.500, a s poticajima 17.000 eura (127.500 kuna).
Čeka se službena potvrda iz Wolfsburga.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....