Od pojave Apple Car Play sustava i sustava Android Auto koji omogućuju projekciju mnogih aplikacija na zaslon infotainment sustava, sve manje vozača koristi ugrađenu tvorničku navigaciju. Umjesto toga se radije oslanjaju na brže, pouzdanije i preciznije besplatne navigacijske sustave u mobilnim telefonima, kao što su Google Maps, Apple maps ili popularni Waze.
Moderni pametni telefoni i njihova jednostavna integracija u Infotainment sustav auta su učinili klasične navigacijske sustave proizvođača automobila zastarjelima, a prvi proizvođač koji je zbog toga odlučio povući potez je Ferrari. Njihov voditelj marketinga Emanuele Carando je rekao da je zrcaljenje telefona zrcaljenje "najjednostavnija mogućnost" i da će Ferrari zbog toga u budućnosti povući vlastite navigacijske sustave iz automobila.
Operativni sustavi za pametne telefone i karte koje se nalaze na Google Maps, Apple Maps i Waze često se ažuriraju, a relativno "statični" navigacijski sustavi u automobilu brzo postaju zastarjeli, čak i u onim automobilima čiji se sustavi ažuriraju bežično, putem interneta. Također, tvorničke navigacije u većini auta su daleko od intuitivnih te je mnogo jednostavnije upisati odredište u Google maps, nego ga tražiti u navigacijskom sustavu auta.
Android Auto i Apple CarPlay postoje tek desetljeće, ali njihova jednostavnost upotrebe i besprijekorna integracija čine ih preferiranim operativnim sustavom u automobilu, prvenstveno zbog navike. Velike su šanse da se skrolate, tipkate i gledate u zaslon svog telefona mnogo više nego u bilo koji drugi zaslon, pa kada uđete u auto, želite isto sučelje. Android Auto i Apple CarPlay to omogućuju.
To je razlog zašto proizvođači automobila u svoje infotainmenta sada redovito ugrađuju mogućnost povezivanja s Apple Car Play i Android Auto sustavima putem žice i bežično. "Izgubili smo tu bitku prije 10 godina", rekao je izvršni direktor Forda Jim Farley komentirajući "preuzimanje" sve više funkcija infotainmenta od strane telefona. Android Auto i Apple CarPlay nisu rezervirani samo za nove automobile jer se na nekim starijim modelima počinju nuditi tvorničke preinake kako bi bili kompatibilni s ovim sustavima.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....