Mitsubishi je možda najviše poznat po svojim izvedbenim varijantama Lancera. Međutim, sportsko naslijeđe japanskog proizvođača nije ograničeno samo na WRC. Mitsubishi je nekada dominirao na reliju Dakar, a ovaj je homologacijski Pajero Evolution iz 1997. godine podsjetnik na slavne dane.
Mitsubishi je proizveo ukupno 2693 primjeraka Pajera Evolution između 1997. i 1999. godine, kako bi zadovoljio kriterij za T2 klasu serijskih vozila. Ovaj primjerak završen je crvenom bojom, što ga čini još rjeđim, s obzirom na to da je proizvedeno samo 87 primjeraka u toj specifikaciji.
Sa 164.000 kilometara na satu, japanski SUV je u odličnom stanju. Popis navodi kako je posljednji put servisiran u kolovozu 2021. godine, te dolazi s potpunom poviješću servisiranja. Riječ je o drugoj generaciji utemeljenoj na varijanti s troja vrata, koja se prodavala između 1991. i 1999. godine.
Ipak, značka ‘Evolution‘ značila je kraći međuosovinski razmak od svoje standardne braće. Do znanja da ovo nije običan Pajero daju još i širi blatobrani u boji karoserije, off-road branici, produžeci bočnih pragova, dvostruke maglenke, ogromni otvor na poklopcu motora, Ralliart blatobrani i prilično osebujan stražnji spojler. Isto vrijedi i za Recaro sjedišta u kabini.
Međutim, možda se ono najvažnije krije ispod poklopca motora. 3,5-litreni V6 MIVEC atmosferski motor sposoban je bio proizvesti 284 KS (209 kW), što je bila velika stvar za terenca iz 90-ih. Ove brojke slale su se na sva četiri kotača putem ručnog ili automatskog mjenjača, a ostale nadogradnje uključuju redizajnirani ovjes s dvostrukim polugama na prednjoj strani, čvršću stražnju osovinu i direktnije upravljanje.
Prisjetimo se, Mitsubishi je na Dakaru sudjelovao 26 puta, s različitim verzijama Pajera. Pri tome je pobijedio 12 puta, uz rekordnih sedam uzastopnih pobjeda od 2001. do 2008.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....