Kada je posljednji Audi R8 sišao s proizvodne trake u ožujku, to je bio početak kraja za moćni V10 motor Volkswagen grupe, a sada je 5,2-litreni motor potpuno nestao, jer Lamborghini koristi potpuno drugačiji pogonski sklop za nasljednika Huracána. Međutim, sada se otkriva da je novi Temerario mogao zadržati fascinantni atmosferski V10 motor, da je Lamborghini bio spreman na ozbiljne kompromise.
Rouven Mohr, Lamborghinijev glavni tehnički direktor, objasnio je zašto je V10 nestao u intervjuu za magazin Top Gear. Da je ovaj motor ostao, snaga bi mu se morala smanjiti za 20 posto kako bi se zadovoljili sve stroži ekološki propisi. U svojoj top izvedbi u Huracánu, motor je proizvodio 640 KS, tako da bi V10 Temerario imao nešto više od 500 KS, što zasigurno ne bi zadovoljilo apetite kupaca Lamborghinija. Toliku snagu je otprilike razvijao originalni Gallardo od prije više od dva desetljeća, pa je jasno da bi to bio veliki korak unatrag.
Novi "osnovni" Lamborghini izgubio je samo dva cilindra, ali marka sa sjedištem u Sant‘Agati Bolognese, isprva je razmišljala o smanjenju za čak četiri cilindra, jer nasljednik Huracána također je mogao imati V6 motor. Ali odgovorni u Lamborghiniju odlučili su se protiv tako drastičnog smanjenja jer su se bojali da će kupci teško prihvatiti šesterocilindraš nakon dva modela s V10 motorom.
S tehničkog stajališta, Mohr kaže da su mogli napraviti V6 Temerario s istom razinom performansi kao što ima novi V8. Na kraju su se odlučili protiv toga jer "vjeruju da V6 ne odgovara njihovom brendu." Konkurenti to vide drugačije, jer McLaren s Arturom i Ferrari s 296 GTB imaju šesterocilindrične superautomobile.
Lamborghiniju bi vjerojatno bilo jeftinije da se držao prokušanog V10, čak i u oslabljenom obliku. Mohr je za Top Gear objasnio da je novi V8 motor zahtijevao ulaganje u "velikim dvoznamenkastim milijunskim iznosima" i da je za razvoj bilo potrebno oko pet godina.
Novi 4-litreni benzinski motor s dva turbopunjača razvija 800 KS. Prema Mohru, inženjeri mogu lako dobiti dodatnih 80 KS, čime bi V8 motor dostigao 880 KS. Osim toga, Lamborghini može poboljšati hibridnu konfiguraciju optimizacijom elektromotora, što bi rezultiralo kombiniranom snagom koja prelazi 1000 KS.
Lamborghini se ne žuri s nadogradnjom Temeraria, budući da isporuke standardnog modela još nisu ni počele. Knjige narudžbi otvorene su u rujnu i superautomobil je već izazvao "vrlo pozitivan odgovor javnosti". Lamborghinijevi modeli obično imaju dug životni ciklus, a to je bilo 10 godina u slučaju Gallarda i Huracána. Ovo ostavlja dovoljno vremena da se na tržište plasiraju novije i snažnije verzije.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....