Lamborghini Urus se više ne proizvodi, ali je zato tu Urus S koji zauzima njegovo mjesto i posuđuje poboljšanu verziju Lambovog twin-turbo V8 prethodno viđenog u Urus Performanteu koji je postavio rekord na Pikes Peaku ranije ove godine.
Dok je originalni Urus razvijao 650 KS i trebalo mu je 3,6 sekundi za ubrzanje od 0 do 100 km/h, S verzija proizvodi 666 KS i stiže do stotku jednu desetinku brže.
Performante je i dalje brži - potrebno mu je samo 3,3 sekunde do stotke, a prednjači i po maksimalnoj brzini (S može voziti 305 km/h, dok Performante ide neznatnih 1 km/h brže).
Što se tiče težine, Urus S teži 2197 kilograma, dok je Performante lakši za 47 kilograma, što pomaže objasniti razliku u brojevima ubrzanja.
Ali ono po čemu se dvojac stvarno razlikuje su cijene. Urus S košta 195.538 eura u Italiji (1,47 milijuna kuna), što je znatno jeftinije od 218.487 eura (1,64 milijuna kuna) koje je potrebno izdvojiti za Performante natpisnu pločicu.
Iako par dijeli isti pogonski sklop, Performante je predstavljen kao automobil za ekstremnije vozače, dok je S malo više usmjeren na luksuz i sofisticiranost. Što se tiče dizajnerskih izmjena, tu je novi prednji branik koji kao standard ima mat crnu zaštitnu ploču od nehrđajućeg čelika.
Stražnji branik je također nov i također dolazi s mat crnim donjim dijelom kroz koji probijaju završeci ispušnih cijevi. Oni mogu biti mat, sjajno crni ili svijetlo kromirani.
Ostale opcije uključuju karbonski poklopac motora, karbonski krov i naplatke od 22 i 23 inča za kupce koji smatraju da standardni 21-inčni dovoljno ne ispunjavaju kutijaste lukove.
Unutrašnjost također nije izbjegla tretman nadogradnje. Iako su osnovna struktura armaturne ploče i raspored kontrola nepromijenjeni, postoji više novih presvlaka i izbora boja, uključujući dvobojni Sportivo za one koji žele biti suzdržani i dvobojne presvlake s hrabrijim kontrastnim opcijama boja i šavovima.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....