Lamborghinijev novi hibridni superautomobil, kodnog imena LB744, koji će naslijediti vodeći model Aventador, ima četiri načina vožnje, od kojih svaki ograničava snagu koju automobil može proizvesti.
Način rada "Corsa" oslobađa svih 1001 KS iz 6,5-litrenog V12 i hibridnog električnog sustava s tri motora. Ispod toga nalazi se "Sport mode" koji ima ograničenje snage od 895 KS, ali je dizajniran da zvuči najimpresivnije. Lamborghini kaže kako je "u ovom načinu rada zvuk V12 izražen u svojim najuvjerljivijim tonovima".
Tu je i način rada "Strada" (cesta tal.) koji bi se mogao opisati i kao "normalan".
Ovdje su V12 i njegova hibridna pomoć smanjeni na ‘samo‘ 874 konjske snage. Lamborghini kaže da je ovaj način rada “savršeno prikladan za dinamičnu svakodnevnu vožnju i duga putovanja, kombinirajući povećanu udobnost s povišenim sportskim duhom.
Način rada Strada također koristi električne motore na prednjoj osovini za raspodjelu okretnog momenta između prednjih kotača, što zajedno s aktivnom aerodinamikom automobila radi "kako bi se pružila maksimalnu stabilnost pri velikim brzinama, primjerice na autocesti", objašnjava talijanski proizvođač superautomobila.
Na kraju, tu je način rada "Città", što na talijanskom znači ‘grad‘ i potpuno isključuje V12 motor, ostavljajući samo tri elektromotora automobila za vožnju. Ovo je način rada dizajniran za urbana područja, naravno.
Kako ističe Lamborghini, to također znači da se LB744 tehnički može voziti u gradovima s ograničenjima emisija. U ovom načinu rada, s ugašenim motorom, automobil proizvodi samo 178 KS, ili otprilike isto kao Mazda Miata. S omogućenim načinom rada Città, ovjes, kontrola proklizavanja i mjenjač prilagođavaju se kako bi pružili "maksimalnu udobnost", kaže proizvođač automobila, dok se aktivna aerodinamika prebacuje na najučinkovitiju postavku.
Dodajte sve to opciji za prebacivanje između Recharge, Hybrid i Performance modova i LM744 ima 13 dinamičkih postavki između kojih vozač može birati. No, naravno, budući da je ovo Lamborghini, možete se kladiti da će se većina voziti u Sport ili Corsa načinu rada apsolutno posvuda.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....