Lažna trovratna izvedba
Nije novost kod Talijana jer je taj ‘lažni coupe’ izgled prva prodala Alfa u modelu 156. Automobil se više obraća ženskoj publici koja ima stila i ukusa. Testirani model ima gold paket opreme koji će vjerojatno biti i najtraženiji na tržištu. Riječ je o srednjem paketu koji je, rekli bismo, već opremljen ‘s pet zvjezdica’. Automatska klima, vrhunski audio uređaj, mjenjač i upravljač presvućeni u kožu itd... Najvažnije je da su i kvaliteta materijala i završna obrada na dobroj razini.
Određeni ‘šlamperaj’ je još dopustiv na vozilima nižeg cjenovnog razreda, ali ne i kod modela koji pretendiraju pripadati up segmentu. Lancia Ypsilon u ponudi ima dva benzinska motora, 1,2 od 69 konja i stvarno revolucionarni dvocilindrični twin air motor od 85 konja. Vrh ponude ipak sačinjava dizelska verzija koju i testiramo. Riječ je o poznatom 1.3-litarskom motoru koji razvija 95 konja.
Niska potrošnja
Uz start&stop sustav automobil stvarno troši na kapaljku, manje od 5 litara u gradskoj vožnji, dok izvan grada prosjek pada i ispod 4 litre, i idealan je za svakodnevnu gradsku vožnju. Zvučna izolacija je dobra, a radi dobrih performansi, s automobilom se može i izvan grada. Krajnja brzina iznosi 183 km/h, a do stotke automobil dođe za 11,4 sekundi. Automobil zagađuje svega 99 g CO2/km što ga čini jednim od najčišćih na hrvatskom tržištu.
Cijena testiranog modela iznosi 124.990 kuna. To je dobra cijena ako se uzme u obzir da je riječ o dizelskom modelu koji još k tome pripada određenom premium segmentu. Uostalom, početni model nove Lancie Ypsilon stoji 89.900 kuna, što znači da nije nikada bila manja cjenovna razlika između Lancie i Fiata Punto. Ako se to još pretvori u mjesečne rate nekog kredita ili leasinga, onda je jasno kako mali Ypsilon više nije nedostupna roba.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....