Lexus je predstavio drugu generaciju svog premium kompaktnog SUV-a s oznakom NX. Druga generacija otvara novo poglavlje za japansku marku s evolucijom u dizajnu, ali i prvim plug-in hibridnim modelom uopće.
Istodobno, novi NX trebao bi ponuditi poboljšanja po pitanju dinamike vožnje, umreženo iskustvo vožnje, multimediju i povezanost sljedeće generacije, kao i nove tehnologije za veću sigurnost i udobnost.
Podsjetimo, dosadašnja, prva generacija bila je vrlo uspješna u Europi: od lansiranja 2014. godine prodano je više od 170 000 primjeraka. U odnosu na njega, novi NX je narastao u svim smjerovima: duži je 20 mm (460 cm), širi 20 mm (187 cm) i viši 5 mm (164 cm) s tim da je i međuosovinski razmak dulji za 30 milimetara (269 cm).
Vanjski dizajn minimalno je dorađen, tek u detaljima: tu je prepoznatljiva velika maska hladnjaka, nova glavna svjetla te šiljasta dnevna LED svjetla. Tradicionalni znak L marke izostavljen je straga, a mjesto toga, istaknut je naziv "LEXUS" između stražnjih svjetala koja se protežu cijelom širinom.
U unutrašnjosti je revidirana tehnologija infotainmenta, model je standardno opremljen zaslonom od 9,8 inča, a opcija je i 14-inčni zaslon. Dobra stvar: još uvijek postoje fizičke tipke za upravljanje elementima poput klima uređaja i glasnoće audio sustava, a ispred vozača nalazi se je 7,0-inčna instrument ploča i opcijski 10-inčni head-up zaslon.
Prednja sjedala sada su standardno grijana, a tu je i dodatna grijana stražnja klupa. Koža u različitim bojama, drvo otvorenih pora, panoramski stakleni krov detalji su koji podižu dojam...
U ponudi će se naći hibridni NX 350h model s 2,5-litrenim četverocilindrašem i električnim motorom od 242 KS koji do 100 km/h sprinta za 7,7 sekundi koji će se nuditi s pogonom na prednje kotače te sva četiri kotača, te model NX 450h + koji koristi isti 2,5-litreni četverocilindaraš kao i NX 350h ali ukupne snage sustava od 306 KS.
Sprint do 100 km/h iz stajanja traje 6,0 sekundi, a domet u čisto električnom načinu rada iznosi 63 kilometra. Baterija potrebna za to u NX 450h + ima kapacitet od 18,1 kWh. Ovaj sjajan pogon već sada možete pronaći u novoj Toyoti RAV-4 plug-in Hybrid.
Nadalje, serijski dolazi i elektronski prilagodljivo podvozje te "Sigurnosni sustav + 3.0" koji uključuje sustav pomoći za vožnju koji može izvršiti korekcije kočenja i upravljanja kako bi spriječio nesreću, a ugrađen je i dorađeni radarski tempomat koji može održavati brzinu, prilagođavati je prometu te upravljati brzinom u zavojima.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....