Renault je objavio kako je započeo suradnju s hrvatskim glazbenikom Markom Toljom, kao svojim brand ambasadorom kojem je na godinu dana ustupila na korištenje novi Renault Austral iconic Esprit Alpine full hybrid 200.
Ovo partnerstvo spaja Marka kao umjetnika čija glazba donosi svježinu suvremenog zvuka s osvrtom na glazbenu prošlost i inovativni duh Renaulta koji kroz sadašnje i buduće modele oživljava svoje legendarne ikone dajući im najsuvremenija i tehnološki najnaprednija obilježja.
Marko Tolja je hrvatska glazbena senzacija, priznat po iznimnom talentu i karizmatičnoj prisutnosti na pozornici.
S karijerom dugom više od 15 godina, Marko je osvojio srca raznolikih ljubitelja glazbe, a njegove pjesme odišu energijom, ritmom i emotivnim nabojem. Na isti način Renaultovi modeli, čiji senzualni dizajn, humana tehnologija u potpunosti posvećena dobrobiti i udobnosti putnika nikoga ne ostavljaju ravnodušnim.
Kao brand ambasador marke Renault, Marko Tolja će aktivno promovirati Renaultove vrijednosti kroz promociju novog Australa, ističući njegove impresivne performanse, suvremeni dizajn i ekološke karakteristike, dok će kroz različite marketinške kampanje, sudjelovanje na društvenim mrežama i nastupe uživo, Marko predstaviti Renaultovu predanost održivosti i naprednoj tehnologiji.
Partnerstvom s Markom Toljom, Renault želi dodatno ojačati svoju brand poziciju u Hrvatskoj, povezujući se s talentiranim umjetnikom koji utjelovljuje isti duh inovacije i strasti, istraživanje granica i stvaranje nezaboravnih iskustava.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....